• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

ha jag hade glömt att boka.
    det går liksom på rutin men nu hade jag missat det. Men det var inga problem. Hmmm konstigt! att det finns lediga rum en onsdag i denna metropol
    hör och häpna

• nu är jag fruL

tack vickis. Ska komma ihåg det om jag får hjärnsläpp någon vecka när det mot förmodan är fullt.

• Jessie76

Usch men det är nog vädret som gör att man blir låg? Jag var svinsur när jag kom till jobbet imorse - men dom andra tyckte inte att det var nåt ovanligt...hmmm.....som om jaaag brukar va sur??? *ser allmänt blond ut och himlar med ögonen*

• viktualia

fniss.. jag hade ramlat av stolen av chock om det hade varit fullt.. men som sagt... sovplats hos oss finns alltid

jag känner mig laddad för pubbesök imorgon och jag ska börja med att kolla med en kollega som kommer hit till jobbstaden idag. annars kan man ju alltid dra igång lite after work i minihålan... det var länge sedan jag var på röda tegelstenen... är du på i så fall?

• Meddelande borttaget
  • mary81

jag skrev just en rapport från Majsans kontor men fastnade i filtret

så nu har jag inget kul att säga, skrev ett pisslångt inlägg

• nu är jag fruL

jessie: Kan aaaaaaaaaaldrig tänka mig att du kan vara något annat än söt och ljuv och måla naglarna på jobbet
    gör inte alla ni blondiner ENBART det

håller med om att vädret och årstiden INTE är en humörhöjare precis. Tvärtom...

vickan: after work öl i morgon... hmmmm låter intressant. Ev ska jag rida en sväng efter jobbet men det blir tidigt tror jag. Så det kan nog fungera....

• nu är jag fruL

majsan
    jag antar att många rapporter från ditt jobb hamnar i filtret. det blir vel lätt så när man jpbbar som urolog och undersöker pittar och ballar varje dag

eller hur kan du som är så ung och OGIFT annars veta så mycket om dessa manliga delar om du nu inte jobbar med dom...

bordellmamma

• mary81

hahaha jag? bordellmamma? f*n vad läckert

man helt ärligt fattar jag inte hur jag kunde hamna i filtret skrev bara pitt en gång och lite annat..

kanske var det att jag skrev längtar hem till pitt som ska in i min f...... utan a

• mary81

kvinnliga könsord är väl diskriminerade på BT kanske?

mus

skäggbiff

hålan

pillan

....... några går bra?? men dom är inte lika roliga eller hur?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......