• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Oms - nä, vi tittar egentligen inte alls på lägenheter och definitivt inte i den prisklassen. Det råkar bara vara vårt favoritkvarter och vi skulle bara titta för att se hur en sån lägenhet ser ut.

Men om vi sålde vår lägenhet för lika mycket som grannarna för nån månad sen och kunde köpa den där för utgångspriset så skulle det faktiskt kunna gå ihop. Men den kommer ju inte att gå för utgångspriset. Och vi skulle nog inte få lika mycket som grannarna heller, det var en sjukt stajlad lägenhet.

Det där med barn är en svår fråga som jag har tragglat i nån annan tråd. Just i den den frågan så känner jag mig faktiskt lite religiös - det blir nåt om Gud vill och blir det inte så så var det väl inte meningen heller.

• Jessie76

Hej å hå

Här var´e livat å glatt

Lägesrapport från Jessies tragiska liv:

*
    *
    *

Nope, hade inget å säga.

Tack för idag slut för idag

• Telemarkgrrl

Åh ni är så duktiga girls, ni tränar och tvättar och stryker och fixar! Puss på er!!

Maken och jag kommer att ha brottningsmatch hemms ikväll, håll tummarna för att jag vinner för då kommer jag också att dyka upp någonstans nära er på nätet!

• viktualia

blir helt uppiggad av att ni finns galningar!

intressant kommentar det där om barn telestubben.... hoppas att Gud vill, för du skulle säkert bli en cool morsa!

• viktualia

"Maken och jag kommer att ha brottningsmatch hemms ikväll, håll tummarna för att jag vinner för då kommer jag också att dyka upp någonstans nära er på nätet! "

VANSINNIGT spännande!!!

Nääeee... nu ger jag också upp... och kutar mot bussen... blääääääääää är för trött för sånt här maratonarbete!

• Telemarkgrrl

Jaaaaa, jag vann brottningen och nu sitter maken sur vid tv:n och det är jag jag JAG som har kontroll över datorn. Moaaahhhaaa!

• Telemarkgrrl

Cool morsa - njäee, jag tror inte det. Jag har så mycket nojjor så jag tycker synd om ev. barn redan idag.

• viktualia

jag skulle ha jobbat på bussen.. vad gjorde jag?? ringde en kompis som nyligen fått barn och pratade i 49 minuter...

• mary81

hej bruttor
    ett snabbt hemligt inlägg medans gubben lagar mat..
    har tränat nu, var skittråkigt...
    nu ska jag dåsa ner i soffan och mysa men ville bara säga hej till er!
    puss

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......