• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Omsan - sover hon till musik varje natt? *nyfiken*

smart drag i så fall.. själv är jag otroligt lättväckt av ljud och önskar att jag hade härdats av lite oljud när jag var liten... men jag är bästa polare med öronproppar så det går bra ändå

• Meddelande borttaget
  • viktualia

hm... tål att tänkas på... jag och mina sömnproblem.... kanske skulle testa lite klassisk musik i lurarna om jag har svårt att sova... hm...

annars är det ju klockrent med "ljudridå"!!

• nu är jag fruL

jessie:
    hjärtat för det första
    vem faan bryr sig om grannarna anser att man är galen för att man älskar julen och hänger upp julprylar

näe om du mår bra av det så köööööööööör!!!!

Själv så pyntar vi ALLTID helt hysteriskt redan första advent som vi firar med buller och bång.
    Vo tar in julgran (adventsgran), hänger upp julstjärnor, ljusstakar, julgardiner, juldukar, prydnader you name it.

Redan nu har vi julbockar och några tomtar framme. Fast jag skyller på att katterna älskar att leka med julbockarna

så pyn ta på för sjutton!!!!!!!!!!
    nästa helg kommer vi ha full jul hemma

• Telemarkgrrl

Det är kanske en vanesak det där men jag grejar inte heller att sova med musik. Helst ska det vara riktigt tyst, kan få spelet om grannen har sin tv på för högt. Nuförtiden har jag alltid öronproppar i, för att slippa höra makens astmapip i bröstet. Eller rättare sagt, jag har bara EN propp i, bara i örat som är uppåt. Och när jag vänder på mig så flyttar jag på proppen till det andra örat i sömnen.

Så där ja, nu vet ni snart nästan allt som är värt att veta om mig.

• viktualia

KÄRA NÅN!!!!

vår sekreterare stack in skallen här... de tänker fira att maken och jag har gift oss... GALNA MÄNNISKOR!! Gjorde era kollegor det också????

Nu pratas det om presenter och tårta och grejer på fredag.. GALET... Maken är ju liksom inte med... ytterst mysko...

Fast å andra sidan kan mina kollegor behöva muntras upp lite....

• viktualia

På fredagsfikat blir det alltså tårta till avdelningen jag jobbar på, present til maken och mig..

Själv kommer jag komma inflängade i en paus mellan två krävande möten... LAGOM galet!!!!

• Telemarkgrrl

Jag fick värsta presenten och överraskningsfikat med tårta på jobbet när vi förlovade oss i vintras, dom hade väl helt gett upp hoppet om mig.

Så sen när vi gifte oss i somras så tyckte jag att det var lite pinsamt om dom skulle skramla igen så jag undanbad mig presenter och så bjöd jag på fika själv istället. Dom knorrade lite (ja, tänk Majsan, även kollegor kan knorra ) men dom gick med på det.

Och från min mans jobb fick vi ett presentkort på 600 kr på Vinoteket. Så det är bara att njuta av uppvaktningen, Vickan!

• Meddelande borttaget
  • Jessie76

Jaha, Omsan - när får jag börja hos dig då?

Här märktes det inte...
    Jag blev till och med ifrågasatt att jag skulle vara ledig dagen innan och fick absolut inte ta ledigt mer än den dagen efter många om och men Jättetråkigt faktist.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......