• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Jessie76

Förlåt, men Vickan var så snäll å lyssnade på mig och det jag skrev åt henne där har jag ingen lust å lägga ut här.

Ska inte hända igen - förlåt

• Jessie76

Jepp, den går över precis som alla andra dagar i know men det gör det inte lättare
    Men d e lugnt, jag ska inte smittas

Jag hade oxå en kopparspiral när jag vart med yngsta. Så dom e nog inte så bra tyvärr

• mary81

Regnar det hos er? jag vill bara att det ska komma snö och sol, så att det blir lite ljust Här regnar det och är grått

Zozzzzzzzo regnar det hos dig idag med?

En glad nyhet, på fredag är det löning

Nenne och FruLlan kom hit och prata pittar nu, saknar er ju

• Meddelande borttaget
  • mary81

Men Omsan det förstod vi redan, efter ditt porrsms igår

Var han spritt språngande naken och dukat upp pitten på silverfat när du kom hem?? *ser detta framför mig och garvar lite*

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • mary81

pitten- ja liten låter den men naggande god

och framförallt snabb

svizzchhh in svizzzch ut innan men ens hunnit blinka

...... måste bara dra motsatsen också.....
    bautaballen tar så här lång tid knooooooooooooooorrrrrrrrrrrrr innnnnnnnnnnnnnnnnnn knorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr utttttttttttttttttttt (knorr vet jag inte om det låter men det var det ända jag kom på)

• Telemarkgrrl

Men fatta tjejer, jag har JOBBAT på förmiddagen idag!

Oms - jag fattar inte hur man som förälder TÖRS ha sex hemma. Kan inte tänka mig nåt pinsammare än om ungen helt plötsligt kommer in i sovrummet när man håller på. Hur GÖR ni?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......