• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

godmorgon!

jag ser att det finns fuskare... som är online på msn men inte här... hi hi hi

*kram på er*

• Telemarkgrrl

God morgon, god morgon!

Fniss, är det mig du ser?

Jag har en sån sjukt pratsam kollega, när hon kommer till jobbet så är det helt omöjligt att jobba, surfa eller göra nåt annat för då ska hon PRATA och hon tystnar inte förrän chefen kommer in. Suck.

Kul att du kommer till Stockholm, Vickan. Hoppas att alla dom andra girlsen kan komma också!

• viktualia

Det finns fler... minsann.... hi hi.... ni vet vilka ni är... skummisar. hi hi

Dags att liva upp denna kolsvarta novembermorgon: SNOPP

• mary81

GOD MÖRRÖN
    måste gå på toa och hämta kaffe bara.....

• Telemarkgrrl

jag tar till mitt nya favoritord: fffffffjoooooooonnnngggggggggggg!!!!!!!!!!

• Telemarkgrrl

(Varför får jag aldrig skriva ord med stora bokstäver?! Jag skrev fjong med stora bokstäver men det ändrades till små. Och inte får jag skriva bara k*k eller! Är jag mobbad här på BT eller?! Majsan får juuuuuuuu!!! )

• Meddelande borttaget
  • viktualia

förstår inte problemet stubbis.. det är väl bara att skriva med stora bokstäver om man nu vill det...

fjong
    ståfräs

• viktualia

fniss!! jag drabbades också!!

komiskt.. BT har en censurfunktion för versaler... eller?!?

VICKAN
    STOCKHOLM
    GODMORGON

om ovanstående tre ord är i versaler så stämmer det...

• viktualia

man får nog bara skriva något ord i taget med versaler.... det är min senaste teori...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......