• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

Jessie76
    ä int vet ja.

ja tänkt att du kanske tog skotern istället för cykeln eftersom du har så mycket snö. Vi cyklar ju i lag! Jag vill också hem, det rycker i sprattelknappen!

• Jessie76

Jepp, snart åker den hem å här blir jag kvar utan knapp - hur skulle det se ut/kännas????? OJ då måste jag hem nuuuuu

Nope vi har inge snö nästan kvar, det har regnat i flera dagar och nu har he fryjst så vi har bara is känns det som Skitjobbit å gå ut me jycken i stilettklackarna

• nenne78

fäll ut broddarna!

Nuska jag cykla och min man tror att jag hittat på vad vi ska äta men det har jag inte.

• nenne78

alltså cykla hem från jobbet

• viktualia

Steve Fjong var ju dagens humor!

Vi fick med oss albumet hem minsann!! 10 vrålsnygga bilder i ett stiligt album. Hur i hela friden lyckades jag bli så snygg?!? hm... väldigt mysko!! Nu ska vi bara joxa med tackkort och annat lattjo. Inga bilder finns digitalt, så ni får minsann släpa er hit om ni är nyfikna!!!

• Telemarkgrrl

Neeej, vilken utpressning! Men du Vickis, kan du inte ta med ett foto eller två när du kommer upp den 9:e? *blink, blink*

Men eller hur, fjong är ju ett helt oemotstångligt ord, man verkligen ser framför sig vad det betyder. Jag hoppas inte han kommer hit bara, jag vet inte om jag klarar av att hälsa på Mr. Fjong.

• viktualia

näpp!

bilderna sitter fast i albumet minsann. och där sitter de bra.. *lipar fult*
    alltså: kom hit och titta!!!

Men stubben - din karl ska ju flyga i sommar så då får du titta!!

• Telemarkgrrl

Men det är ju i sommar, fattar du hur långt det är till sommaren?! Jag är ju nyfiken nuuuu.

• viktualia

tjohoOOOOOOO Maken och jag bor på hotell natten den 9/12! Hi hi! min kära svåger har kontakter i den branschen så 250 balubas för en hotellnatt på Scandic Alvik blir väl bra?!? *fniss*

så nu kommer ni inte undan!!! VICKAN kommer till STOCKHOLM!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......