• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

JESSIE jag hade en sån dag igår men VA FAN man måste tänka på allt som gör livet värt att leva:-d

mina topp 5
    *BAUTABALLAR
    *NATURGODIS
    *VIN ÖL SPRIT
    *MIN FÄSTMAN
    *BT

och Jessie bantningen är det ju ingen panik med! beachen är lååååååångt borta än *-)

obs har ni märkt att jag har en förkärlek för listor

och jessie sen ska jag också säga att jag tycker det är HELT OKEJ att vara deppig och ha en hemsk dag och du får gärna vara här och deppa också PUSS PÅ DIG

• mary81

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaah det är jag som är versalkungen:-d:-d:-d

• mary81

VA????????????????????????????????????????????

• mary81

jaha man kan inte trycka in caps lock!!!!!!!!!!!!

PITTK*K

• viktualia

oooops... för få utbrott här...

ägnar mig åt att peppa Jessie per msn och JOBBA minsann....men nu är det ju dags för fika och sen möte och sen... HJÄLP!!! när jag ska springa omkring här och vråla SNUSK?!? *hinner inte med BT just nu*

• mary81

näääääääääääähhh vad ni har blivit tråkiga med ert MSN

• viktualia

men hon var så ledsen och jag är med i elefantklubben så då kan man använda msntjohejset

• Telemarkgrrl

Åh stackars Jessie!! Tröstpussar och kramar:

Ta Majsans lista och så byter du ut hennes fästman mot din egen make så ska du se att livet känns lite bättre igen!

Och tills det gör det så är det bara att du deppar på här hos oss!! Kraaaaaaaam!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......