• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Ett ytterligare inlägg i malariadiskussionen!

Min mamma hade malaria när hon var runt 11 år. På något sätt ligger det lantent sen, så hon får fortfarande tex inte lämna blod. Däremot blev det inte nåt större fel på oss barn.. ha ha...

• Jessie76

Jag börjar känna att livet kanske inte är så jäkligt ändå, så d e lugnt Men tack för all uppmuntran iaf
    Ni är för söta

• Meddelande borttaget
  • mary81

GO Jessie!!!!!!!!
    Nu blev jag lite deppo, pratade med min bästa vän på msn. Hon drog till sidney för en vecka sen... Hon hade kommit hem från beachen och hunnit med att ta några öl på pubarna också vilket liv!! sen hade hon hunnit bli uppvaktad av massor av australienare. STOPP det är jag inte avis på för jag har ju min prins

men bara på själva livet, glida runt i surfarshorts och dricka öl och mysa..

Men julmyset kommer ju snart och det vill jag inte vara utan jippi

• viktualia

Skönt att du tagit näsan över ytan Jessie!! Jag fortsätter heja på!

Majsan... åååå polare i Sidney,.... Utanför MITT fönster är det värsta sortens novemberväder... MISÄR!!!

• Jessie76

Jag fick inget svar, hur tidigt får man ta fram julgrejjorna utan att verka allt för fanatisk?

I ärlighetens namn känns inte julen så där jättenära med tanke på vädret
    Förmodligen inverkar detta på min tjockisdepression oxå

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Jessie! Nu är jag inte nån julfanatatiker men första advent går väl bra?!?

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......