• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

det tar en timme och 10 min med buss hem.. sen måste jag ju lämna jobbstolen och förflytta mig till busshpl också

ska ni verkligen gå på omvisning!! det var det värsta!

• Telemarkgrrl

Ja men man veeeeet ju inte! Tänk om det inte är någon annan som är intresserad.

• viktualia

fnitter.. ELLER HUR... det var ju VÄRSTA våningen.... vore ju hur coolt som helst att bo så!!

• Telemarkgrrl

Ja, just nu så känner jag att jag skulle kunna leva på nudlar och låta bli att köpa nya kläder och åka på utlandsresor om jag bara fick bo så där. Ja, jag skulle kunna offra både min vänstra arm och min mans snopp för lägenheten.

Eller näääää, så mycket vill jag nog inte bo där ändå....

• viktualia

telis... kan du inte skicka länken igen... eller ge nån ledtråd så att jag hittar den på hemnet?!?

• mary81

Ja tellis där kom du på dig själv...

inget kan ju värt mer än snoppen

oj nu kom jag på mig själv att jag alltid vaknar till liv vid minsta lilla snusk

• mary81

Tellis vart är lägenheten, eller ska jag säga lyxvåningen?? ska ni flytta ifrån söders höjder kanske...

• Telemarkgrrl

Ja, jag tänkte väl att du skulle vakna om jag la in ett sånt litet snuskord i det tråkiga tjatet om lägenheter.

Nja, Söders höjder låter vi stå ifred. Vi tänkte flytta till "riktiga" kniv-Söder, nu bor vi bara på gränsen dit.

• viktualia

fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy jag orkar inte jobba mer.... ajajajaj... två timmar till skulle det ju bli

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......