• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

tjo tjo vickis
    ska inte du också ta och mysa ner dig i soffan efter din långa jobbardag...

• Telemarkgrrl

Haha, tillhör du Anonyma BT-holister, Majsan? Jag har iallafall erkänt mitt beroende för min karl.

• mary81

jaaaaaaaaaaaa tellis så är det hahahahaha. hjälp nu kommer han snart.....
    närå ingen fara, han vet en del men han tror mest jag är inne och kollar klänningar och sånt.
    snusket håller jag för mig själv

• mary81

bejbs vi hörs imorgon
    puss och kram

• viktualia

majsan!! jag SITTER i soffan och myser med datorn... ska dock glida mot stryktvätten nu!

• Telemarkgrrl

Tjing tjong på er tjejer!

Är jag verkligen först här trots att det nästan är förmiddag?

Usch, vad jag är trött på morgnarna, man tror knappt att man ska överleva. Men nu har jag fått mitt morgonte så nu börjar jag bli människa.

Snart är det jullov, har ni börjat handla julklappar? Själv brukar jag vara ute i god tid men i år är jag sen, har inte ens börjat fundera på vad jag ska köpa. Förutom att svärmor ska få Vickans saffranspäron!

• viktualia

fjong och pitt!

Vickan tog sovmorgon och har just landat på jobbstolen.

Julklappar - jo jag har börjat grubbla lite. Mamsen och lillebrorsan har önskat sig vissa saker. Maken och jag är överens om att det var alldeles nyss vi öppnade sanslösa mängder paket... men jag har önskat mig en sak av honom ändå.

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan... du gjorde säkert en god gärning som lyssnade på din väninna!

själv slog jag en pling till kompisen som blev mamma för två veckor sedan och pladdrade hela bussresan hem.

ungefär när du sa att du skulle gå online ställde jag mig vid strykbrädan. detta efter att ha varit duktig och lagt ut min brudklänning i en blocketannons! VILL SÄLJA DEN NYSS! Hoppas väldigt lite.. men måste ju försöka.... äsch.. det slutar väl med att jag kemtvättar den och hänger den hemma hos mina föräldrar precis som mina kompisar som gift sig innan mig har gjort...

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......