• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Ok FruLlan - fram med bocken bara, här ska pyntas stakar

• viktualia

skönt att höra att andra fått sån här uppvaktning! Jessie - får jag ha en gissning... det blir mer sånt här ju fler kvinnor som finns på arbetsplatsen.....

Min kära makes jobbarkompisar skramlade till två flaskor äkta champange som överräktes i samband med vigseln (några kollegor var med på festen). Därav min förvirring och förvåning....

Mina närmaste jobbarkompisar skickade ett kort...

• mary81

Jag är här, försökte bara jobba lite för en gångs skull....

och sen kunde jag inte tillföra nåt i presentdiskussionen..

men alla pittdiskussioner är jag med på

• viktualia

Men presentdiskussionen var ju jättekort.. det var bara jag som fick lite panik där en sväng.. ha ha

Här blir det för övrigt lite dåligt med pitt ett tag... jag är usel på att gå och lägga mig i tid.... och idag ska jag jobba så länge jag orkar...

• mary81

Jag har lovat att träna idag blääääääää!
    Är inte alls sugen, men man mår ju så j*kla bra efter..

• viktualia

och jag glömde bort att det var gympa igår... dumdumdum... hinner inte träna som jag borde.. och får ju skitont av att inte göra det (detta för att jag sitter still alldeles för mycket)

• Telemarkgrrl

Om jag bara jobbade så länge jag orkade så skulle jag inte vara här så länge....

• viktualia

fniss... var tvungen att läsa meningen två gånger innan jag fick betoningen på rätt ställe...

jag satsar på att jobba till 18 (började 8 för den mindre minnesgode). Det betyder att jag lämnade hemmet kl 6.30 och kommer vara hemma 19.30.... Det kallar JAG jobba så länge jag orkar...

• Telemarkgrrl

Men har du 1,5 timmar till jobbet?! Jag som tyckte att jag har det illa med 1 timme (iofs i bästa fall och SL funkar ju lite sisådär). Hatar att pendla! Vill ha gångavstånd till jobbet!

Jag ska nog försöka sitta kvar till halv sex. Vi ska gå på omvisningen av den där lägenheten som vi inte har råd med ikväll och det är ingen idé att åka hem först.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......