• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

Men FruLlan HEEEJJJJJJJ PUSS på dig

När har ni bokat resan? Men gör det nåt om du skulle vara gravid när ni åker eller vad?

• viktualia

tjena Frullis... den var klurig... i den sitsen skulle nog jag ha bokat resa till nåt "gravidvänligt" ställe om det finns sånt... går det?!?

• nu är jag fruL

puss på dig själv majsan lilla lammköttet

ja det är malariaområde och man är med mottaglig för malaria om man är gravid. Men det bästa skyddet mot malaria är ju faktikst att inte bli styucken ( dvs kläder, myggnät, myggmeddel) så....

totalt förvirrad.

varför är jessie gumman ledsen
    och vad är det om spiralen.

jag har inte hunnit läsa ikapp...

• Zozo

Heej Frullan.. vet inte heller varför Jessie är nere, bara ATT hon Är det.. och sa kan vi ju inte ha det!!

• viktualia

Spiralen handlade om Omsans kompis som är på g att göra sin nionde abort...

Jessie är ledsen för att det är trist att vara elefant. Jag har "hört" hela historien via msn och vet att det där med vikt och elefantstorlek är en j-ligt krånlig historia. Så jag hejar på Jessie allt vad jag kan!!

FruLlan - vad gäller din resa så läste jag ditt inlägg i gravtråden och har en ny kommentar nu:

Kolla mer än EN secondopinion... varför inte konsultera expert på området... tropisk medicin på KS om det finns sånt... läkare kan inte veta allt... och de säger en massa som inte har med deras specialitet att göra..

• mary81

Okej shit vad jobbigt.. men när är resan då? om den är snart kan du ju vänta med att försöka bli gravid.. eller om det är långt kvar så väljer ni satsa på bebis och ha avbeställningsskydd på resan kanske?

men f*n jag förstår din förvirring! men som du säger så kan du ju satsa på att skydda dig till max från myggfanskapet !! Vart ska ni och vart ska ni bo?? om ni ska bo ute i bushen kanske det inte är så lätt att skydda sig men om det är hotell borde det väl funka....

• mary81

ZOZO höll på och glömma säga HEEEEJ och Puss och Pitt till dig

Du drar på söndag jag kan inte sluta vara avundsjuk, har du packat raffsetet?

• Zozo

Majsan; äger inget raffset.. är raffig tillräckligt som jag är *sträcker stolt pa ryggen*
    Men tusan vad svart det ska vara att packa för tva veckors packpackerssemester och en veckas lite elegantare...

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......