• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Tjoho!!! Nu gick det!

• viktualia

Det HÄR var verkligen MYSKO... var tar alla VERSALER vägen?!? De ÄTS kanske upp av BT-monstret som sitter nånstans långt in i databurken....

• Telemarkgrrl

Men jösses så konstigt. Jag får skriva bara FJONG i ett inlägg men inte bara K*K.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Jessie76

GOD MORGONFJONG SJUNG EN SÅNG!!

Jag är så jävla helvetes jävla less på livet idag - kan ni ha såna dagar? Ja, lågenergilampan FruLlan - kan du komma hit å deppa med mig???
    Jag har fått medicin mot att tappa alla jävlahelvetes kilon och jag GÅR BARA UPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag tar livet av mig snart - orkar inte Det låter dramatiskt men så är fallet

Usch

• viktualia

Omsan... fy vad svårt.. men jag är nog lite mindre motståndare till aborter... och skulle nog har rekommenderat det trots allt... klurigt det här med att vissa blir på smällen på nolltid och inte vill ha alla barn de producerar och andra kämpar som tokar för att bli gravida...

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Men Omsan! Kan hon inte sätta in hormonfri spiral då?!?!?

Jessie - det där lät verkligen supertungt!!! Massa PUSSSSSSSSSAR till dig!!! Tyvärr är det väl så att man inte rasar i vikt på noll tid... och dessutom måste man alltid bråka lite med läkarvetenskapen innan man hamnar rätt i medicinering och annat!! *kraaaaaaaaaaaM*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......