• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Hehe.. det var det som var poängen liksom! Vi gillar inte organiserade och "turistiga" resor nagon av oss, men här tror jag att vi fatt till en bra kombination. Och jag kan nog ha överseende med andra svenskar o tyskar en vecka när vi bara ska mysa med varandra...

• nenne78

*trött nenne checkar in*

piiiiihhhtt.....

ååååh jag är så trött på att jobba med en surkärring, massa sturiga tryckare och petiga kunder.

Wazzup?

• nenne78

åååh zozo det låter alldeles alldeles underbart!!! Jag är inte alls avundsjuk *men jag ska bräcka dig*

• nenne78

nej jag skojar. Jag hoppas ni får en helt fantastisk resa!!! Ät lite nudlar åt mig med och njut av varandra (där behöver du inte tänka på mig )

• mary81

SnuskNennes återkomst
    HEEEEJ! jobbigt jag är också trött på allt och alla idag

Det är då man måste hänga på BT för att överleva...

• nenne78

märybäry
    tack tack skönt att man är saknad (?)

aaaah människor!! Vem förstår sig på dem?? Vad ska man med kunder till???? Vadå "betalar min lön" ?aaaaaaaaaaaaaahhhhh!!!!

• nenne78

ÅÅÅÅÅÅÅH nu måste jag rusa igen. FAN.

*lämnar klösmärken i laminatgolvet*

• nenne78

herrejävvlarrrr vad positiva vibbar jag kommer med.

toddiloooooooo *kvittrar* vilken underbar dag! Jag har fått en hel timmervälta i helgen!!!! *lyckorus*

• mary81

Du är alltid saknad Nenne!

Vad ska man med jobb till på måndagar överhuvudtaget???
    Det borde vara en mänsklig rättighet att ha 3dagars helg lördag, söndag och måndag!

Tänk vad livet skulle vara underbart!
    Då skulle man få pitt 3 dar i veckan istället för 2

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......