• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Jag var världens tuffaste lilla unge när jag var liten och har till och med hoppat fallskärm när jag var 18. Men sen dess har det bara gått utför, blir fegare och fegare för varje år.

Så segelflyg, dykning och skärmflyg går bort. Jag skickar iväg min make på sånt istället. Borde kanske kolla över hans livförsäkring?

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Zozo

ö.. omsan.. Segelflyg är faktiskt säkrare än motorflyg.. eftersom du just inte har nagra motorer som kan ga sönder! Men det är en annan historia!

• Jessie76

Hahaaa... Jag har alltid vart feg - och det blir bara värre och värre ju längre åren går *sagt med en bräcklig tantröst*

Varför fick inte jag nå roliga mail Omsan? Vänta förresten, ska se.......... jo jag har ju två nya - sorry, får genast kolla

Kamphundar e jag tyvärr emot, men alla andra går bra - jag har en blandistik, sååå söt. Funderar på att ta valpar efter henne faktist....

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Ojoj, vad effektiv jag känner mig idag da.. Ingen som vill smita ut pa stan och sätta sig pa ett café nagonstans och prata skit istället för att sitta inlasta och JOBBA!???

• viktualia

Antalet olyckor med personskador i segelflygvärlden är MYCKET färre än i de flesta andra flygsporter... så JAG är helt cool... ingen fara alls! Och Stubben.. du behöver inte oroa dig för maken!

Själv är jag bara SNÄLL hela tiden och har inte gjort något farligt alls... Blir helt facinerad över vad andra tar sig för.. jag är bara prydlig snäll och halvtråkig hela tiden...

• Zozo

Oms.. Ben- och fotledbrott i Segelflyg??? Later konstigt.. Pratar vi om samma sak? (Jag menar i paragliding finns det ju massor av liknande skador, men i segelflyg?? Gar det at hel*ete där sa brukar det ju bli andra sorters skador..)

• Zozo

Alltsa jag fragar av total nyfikenhet.; inte för att pa ngt sätt attackera dig kära omsan.; märkte att det kunde lata sa!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......