• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

Tellis det var en Amstaff tror jag dom heter?? en sån där farlig hund om man inte uppfostrar dom rätt.. blågrå färg, verkligen speciell och sååå himla fin. Den låg och sov i mitt knä

Vad blir det för present du ska ge??

• viktualia

Min karl är aktiv segelflygare och man kan köpa presentkort på flygturer! Billigt om man flyger över min håla! Så telestubben lät som hon tänkte skicka upp sin make i det blå och passa på att äta glass med mig under tiden!

• Telemarkgrrl

Nu har jag läst på om Amstaff, det var en rejäl hund det! Låter inte som någon nybörjahund precis men såg jättesöt ut på fotona. Själv drömmer jag om en Weimaraner, dom har en stålgrå sammetspäls och bärnstensfärgade ögon. Ååååååå!

Precis, maken ska få upp och segelflyga medan jag käkar glass med Vickan. Kan det bli bättre?!

• Telemarkgrrl

Vickan, vilken tur med festen, det blir ju perfekt! Du får verkligen vara über-social den dagen.

• Meddelande borttaget
  • viktualia

näpp! min make får INTE följa med på träffen med er och jag tror inte att han vill heller.. ha ha ha Han är välinformerad om vad det är för nån träff i görningen. Han ska kolla med sin bror som bor i hufvudstaden om de kan "leka"

• Zozo

Morning girls.. ska bara läsa ikapp....

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Vickan - jag tycker det är alldeles utmärkt att vara gift med en segelflygare.. som sagt, jag har 4 (nuvarande och ex-) segelflygare i familjen och är i princip uppvuxen pa olika segelflygfält landet över!! Fin present! Vill nan fixa en san i Skane sa har jag kontakter!! (Om nan vagar skicka upp nan i luften med min pappa som faktiskt flugit i snart 40 ar och är TESTPILOT för segelflygplan med jetmotor - jooo, det FINNS!) Det var dagens parentes...

För övrigt har jag semester om fem 5 dagar!!!!!!!!

OCH i helgen kom jag pa varför (naja, EN av anledningarna) jag gifte mig med maken - efter 13 ar är det fortfarande lika bra med en helg i sängen!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......