• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Jessie - jag var på helgsammanträde i min jobbstad... inte speciellt bortrest alltså!

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Låter som ett jättetrevligt hus, Vickan! Åtta rum alltså, vad ska man göra med alla rum?!

• viktualia

tjena omsisen!

jaa och kanske är det inte världens smartaste att köpa en kåk för 2,2 i den här hålan.... "lite" större risk jämfört med storstäder...
    och inte ska vi köpa nån heller... bara skoj att spana och drömma och fundera lite...

• Jessie76

God morgon hålor och storstäder - Jessie calling from luleeeeeaaaaaaaa!

Jääklar va kul vi hade i lördax, ni skulle vart me! Raj raj och dans utav bara *******
    Vad gjorde ni andra då?

• mary81

god morgon god morgon god morgon
    Härligt måndagssliten som vanligt

Lördagsfesten var grymt trevlig, bjöds på femrätters och massor av vin och vi berättade för alla vänner att vi ska gifta oss

Igår fick jag både gosa med min kompis nyfödda bebis och en annans kompis nyköpta hundvalp, perfekt nöje en bakisdag

• Jessie76

Najjjjs Majsan Har du inga kort på din M2b?

Vickan - jag såg inga bilder på huset annat än den på framsidan? Fanns det några på interiör och så? Nyfniken ä man jö Jag kommer INTE att sno det av dig jag looovar

• mary81

jessse har inga bilder på jobbdatorn, ska lägga in bilder från vår förlovningsresa i somras och dom ska ni få se, håller på att fixa lite med en hemsida också...

• Telemarkgrrl

Hejhej!

Måndag morgon IGEN! *suck*

Igår hjälpte Vickan mig att komma på världens bästa födelsedagspresent till min man som dessutom kommer mig till del också. Man tackar, Vickan!

Ååh, hundvalp, Majsan! Då hade jag velat vara med, jag äääälskar hundvalpar! Vad var det för sort?

• viktualia

GodmÖrning GÖrls!!!

Nej Jessie - det fanns inte fler bilder och det var nog tur.... annars hade köplusten ökat till för höga höjder!

I lördags partajade jag inte - satt i sammanträde hela helgen.

Igår kväll ramlade det dock in TVÅ mail med festinbjudningar plus att jag pratade i telefon med mamma om begravningen av tanten ni vet. Det blir en hektisk december som vanligt... jag får skriva turnéplan för att NÅN överhuvudtaget ska hålla reda på i vilken landsände jag är... ha ha..

hur som! 9 december när vi tänkte ses i Sthlm har jag blivit bjuden på fest i SoFo minsann! Festen börjar vid 19 och maken och jag ska dit. Ska kolla med festfolket om vi kan komma nån stund senare så att jag hinner ta nåt glas vin med er GÖRLS innan! Hektiskt värre!!! *fniss*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......