• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Pitten Jessie är vaken men inte manstaken.... Moooooooahahahaha
    Horny Leffe - var ääääääääär du

Nu ska jag ta helg och suparfest imorrn me brudarna - supernajs fågelbajs
    Trevlig helg mina damer

Vart var du Vickan???

• nenne78

hoho? Är det någon här en lördag? Vi har varit ute och promenerat en timme före frukost (vi gick vilse på golfbanan i dimman och blev attackerade av en jättestor irländsk varghund - ful som stryk), har ätit risgrynsgröt med skinksmörgås (vi börjar med julmaten tidigt här) och sitter och tittar på längdåkning på TV.

Fick ni nåt igår, eller? Det fick jaaaaaag (woohooooo!!!!)efter några glas rött och en skvätt glögg (blossa 06).

Shit pommes frites vad dimmigt det är ute!!!!

• Telemarkgrrl

Puh, nu har jag lyckats släpa mig hem från brunchen på Mosebacke. OMG, vad mätt jag är! Nu måste jag nog ta mig in till soffan och sova lite middag.

Men innan dess ska jag skicka ett litet sms till min allra bästa skidkompis. Stackarn halkade igår och bröt benet och ligger nu nyopererad på sjukhuset. Så det blir ingen skidåkning överhuvudtaget för henne i vinter. Tycker så synd om henne.

Dimmigt även i Stockholm - skitmysigt!

• Jessie76

Staackars kompis Telis! Hälsa från oss

Själv sitter man på fest nu, nykn*llad, glad och rosig

Martini å fruktsoda har man inlett med - nu blir det dansa av i afton. Kommer ni eller?

• Telemarkgrrl

Tack gulle-Jessie, det var snäll sagt! Jag kanske tar det över en fika med henne nån gång när jag har lite tid på mig att förklara vilka ni är.

Ha det så kul på festen! Jag kommer nog inte, maken och jag har det så mysigt här hemma. Och vem vet, det kanske kan bli ännu mysigare innan svågern kommer hit för att sova efter konserten han är på just nu.

• viktualia

Vickan glider in.... lagom illamående efter en helg med lite sömn, mycket sammanträde och en brutal mensvärk som just gett med sig... blurk!

Söndagspuss till alla!

• Telemarkgrrl

Hej hej småsnuttar!

Maken och jag sitter och gör boendekalkyler. Egentligen skulle vi bara gå ut och gå en sväng i det fina vädret idag men råkade gå förbi en lägenhetsvisning och vi bara råkade gå in. Och åh åh åh, det var banne mig en drömlägenhet!! Den var förstås alldeles åt skogen dyr och det var miljoner andra människor där men ändå. Suck. Vill ha!!!

• viktualia

teleis.... sånt är farligt... vi gjorde en sådan på ett flådigt hus här i hålan... huga... 11 papp i månaden utan driftskostnader medräknade... ajdå...

• Telemarkgrrl

Oj wow, har ni så flådiga hus där i hålan, Vickan?

Tänk om man bara visste att man aldrig kommer att bli arbetslös och att man alltid kommer att få ha en schysst lön, och att inte lägenhetspriserna rasar i botten, ja, då kanske man skulle våga satsa på en sån där drömlägenhet?

När jag köpte min första lägenhet i Stockholm så var jag riktigt illamående när jag skulle skriva på kontraktet, kunde inte fatta hur mycket pengar man kan lägga på en lägenhet. Och idag får man väl inte ens en etta i Norrtälje för dom pengarna. Det är lätt att bli fartblind här i stan.

• viktualia

japp... jag är ju så usel på att vara anonym.... så här kommer länken www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=4

Anledningen till hög månadskostnad är ju att vi inte har något att sälja... vi bor ju hyreslgh....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......