• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Jaaaaa, Oms! Skicka på bara!

• viktualia

Omsan... jag erkänner gärna att jag brukar radera de flesta "skojmail"... orkar inte riktigt engagera mig... så var lite sparsam med sånt till mig! (däremot skickade Jessie en rolig enkät igår som jag glatt svarade på)

Zozo - min karl var på årsmöte för segelflygförbundet i helgen.. hi hi.. vilka muppar... men som sagt, det är coolt att glida omkring över hålan!

• viktualia

Och om nån annan är spekulant på en segelflygtur så kan ni få åka med min karl vid spakarna!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • mary81

omsan jag tar gärna emot skojiga och snuskiga mail

• viktualia

Omsan! det låter strålande! för humor har jag.. fast jag orkar inte läsa tio om dagen...

• Meddelande borttaget
  • viktualia

den här tråden är ju numera om möjlig ÄNNU vansinnigare... när vi dessutom sitter och pladdrar på msn och skickar mail hit och dit... *tar mig för pannan*

men var är Nenne och FruLlan?!? *sakna* för ni andra är väl på plats - räknar in Oms, Zozo, Jessie, Stubben och Majsan.. jaa då borde det vara Nenne och FruLlan som saknas....

• Zozo

Oms, mail e ok för mig med!!

O segelflyg vet jag inte om det är sa mycket spänning med just, men det är kul! Skärmflygning räknas däremot som risksport. Precis som dykning.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......