• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

jag brukar äta strax efter 11.30... idag var nog klockan 11.40 innan jag ramlade iväg mot personalrummet....

nu är jag mätt och glad!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

jag jobbar ju som ni vet på ett universitet och fikadiskussionerna är därefter.. mycket handlar om ämnet vi jobbar med/forskar i och det är JÄTTELATTJO!! annars blir det lite vanligt snack om sport, mat, helgens nöjen, folks ungar och sånt.

• Telemarkgrrl

Heeeeeeej FruLlan!! Pitt på dig!

• Telemarkgrrl

Vi går alltid på lunch kl 11.30. Ibland blir det på närmsta restaurangen som ligger på gångavstånd och ibland blir det bil till nåt annat ställe, tex Sveriges största köpcentrum (hm, jag tror iallafall att det är det, dom brukar göra reklam för det om jag inte kommer ihåg fel). Det blir inga stående ovationer för nåt av ställena precis.

Men vi brukar ha ganska trevligt iallafall. Just nu blir det ganska mycket prat om jobb eftersom det ska sägas upp folk här, fast vi inte vet vilka än, men annars brukar det mest vara snack om annat.

• nu är jag fruL

hejsan flickor
    har ni landat nu efter alla flygdikussioner uppe i det blå

äta lunch ska man göra kl 11 bara så att ni vet

puss på pitten

• viktualia

ååååååå hi hi! jag hittade min kompis son bland webbisarna på UAS hemsida precis.. söt unge!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......