• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

zozo nu ligger jag lite efter här... Vart åker ni på bröllopsresa???? Nu blir jag helt galet avundsjuk!!

• Telemarkgrrl

Majsan, jag kommer gärna! Är fortfarande lite mör efter helgen och kan gott lämna maken i fred ett tag!

Jag är också nyfiken på Omsans sms.

• Zozo

Hehe: Vietnam-Laos och Thailand...

• Telemarkgrrl

Zozo - jamen jösses vad det finns knäppa trådar ibland! Jag retar upp jättemycket på såna där folk slänger ur sig nåt som "Min mamma tycker inte om servetterna vi ska ha - hjääääääääälp!!" Jaha och? Vad vill dom ha hjälp med liksom?!

• Telemarkgrrl

Okej, positiv tänkande. Jag är inte avundsjuk, jag är inte avundsjuk, jag är .... SÅ J-A AVUNDSJUK att jag kan dööööööö!

• mary81

samma häääääääääääääääääär!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

och varför är det så satans mörkt ute klockan är ju bara 14.30?????????

OBS Zozo jag unnar dig resan såklart
    i vietnam syr dom upp skor och designkläder till priset av noll LYLLOS

• Zozo

Jag kan ju glädja er med att även i Paris öser regnet ner fran gra skyar! Fast det är ljust i alla fall...

• mary81

Zozo hur länge blir nu borta?? Har ni varit i dom länderna tidigare??

Och Omsan vi väntar fortfarande på en liten liten liten rapport av de där smset
    *krymper ihop till en liten hundvalp och ber snällt*

VI BEHÖVER SNUSK FÖR ATT STÅ UT MED DEN HÄR DAGEN

• Zozo

Näh det är första gangen vi aker i de länderna alls.; Vi har väldigt kort tid sa vi hinner bara göra en liten,liten del.. Första veckan ska vi till Hanoi, Halong och Hué. Sedan tar vi oss över till Laos och kuskar runt i de södra delarna en vecka. Flyg till Phuket där vi har en veckas mega-turist-avslappning pa ClubMed (makens företag har suveränt pris där).

• mary81

Zozo det låter ju riktigt kanon!!

En perfekt bröllopsresa! först åka runt och se och uppleva massor och sen bara relaxa på ett fint hotell och bli upppassad och bara mysa och ha massor av s*x

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......