• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

tillbaks från lunch..
    åt själv i personalrummet idag sååå skönt för ibland orkar jag inte prata med gubbsen. Skönt att bara få sitta och läsa aftonbladet och filosofera lite..

Men idag längtar jag mer en nånsin hem till soffan filten och bara slökolla tv

• viktualia

ha ha!! jag får gå hem JÄTTETIDIGT idag.. vi ska till fotografen och titta på bilder minsann!!!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • mary81

Oj vad jag skulle vilja veta vad han skrev Omsan

Det måste vara nåt riktigt pervo eftersom du skippar en trip till Paris och en mysstund hos mig

• viktualia

hälsa makens snopp från mig - för det var väl den du skulle ta hand om?!?

nu ska jag ge mig hemåt.. PRECIS när jag fick ett flow i skrivandet och lyckades prestera flera sidor på en kvart.. *suckar*

vi har bara sett dåliga amatörbilder (som de som ligger på den hemliga websidan) så det ska bli skoj att se proffsbilder!

hörs hemifrån sen! PUSS!!!

• mary81

Vad spännande Vickan Lycka till! berätta sen när du kommer hem....

• Zozo

Ahh; nu hann jag reta upp mig pa en annan trad! Vad SKA jag in pa andra tradar att göra?! Men visst ÄR det underligt hur vissa kan tycka att allt är andras fel och att de själva aldrig har ansvar för nagot!?

Omsan; AHA! Daaa vet jag vad du menar; deltaplane heter det pa franska (och ser totalt livsfarligt ut!) Igen aaaaning om vad det heter pa svenska men inte är det segelflyg. Segelflyg är helt enkelt ett flygplan utan motor.

Hu! Min lunch var inget spännande alls.. vill ha choklad!

A andra sidan sa aker vi pa söndag - wiiiihuu!

• viktualia

Zozo... det kan vara det som kallas ultralätt flygplan eller nåt sånt..

/Vickan med kappan på... på väg ut...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......