• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Själv sysslar jag just med paragliding fast jag vet att det är en risksport...

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan.. jag blir också hemskt nyfiken! Hur i hela friden ska man kunna bryta ben när man sitter i segelflygplan.. jag tror som Zozo att vi inte riktigt pratar om samma sak

www.segelflyget.se är varianten Zozo och jag pratar om

• viktualia

Omsan! Man sitter i ett miniflygplan, med en eller två sitsar. Ser ut som ett vanligt flygplan i miniformat. Och man landar med flygplanet på marken, precis som med ett stort. Fäller ut hjul och hela middevitten. ALLTSÅ! Din kollega pratar inte om segelflyg utan något annat.. paragliding kanske!

• Zozo

Hehehe!! Japp, mycket flyg blev det.. men e det verkligen INGEN som vill komma till Paris och dricka te med mig pa en uteservering???! NU!

• viktualia

jo JAG!!!!! jag kommer direkt!!! hit med helikoptern!

här i min jobbstad är det isande kallt och misärtrist! har bara halvjobbiga arbetsuppgifter

så Zozo! jag kommer! helikopern kan nog landa bakom huset här... sen blir det ilfart till Paris!

• Zozo

Ok Vickan, da väntar jag en halvtimme eller sa innan jag sticker!!

• viktualia

om en dryg halvtimme är det dags för lunch i min värld... matlåda med köttgryta... upphetsning NOLL....

åååååååå jag vill drälla runt i Paris med Zozo istället.. november i Sverige är skit.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......