• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Tackar vickan - ska fundera pa det. Har hittat en bok till mytologisystersonen.. Det är bara det att cigarr, lego och ritsaker.. ja det har jag redan gett dem.. Du vet man letar alltid efter den perfekta/ovanliga julklappen.. och sa far pappa samma trakiga skjorta som förra aret... Suck!

• Telemarkgrrl

Fjong fjong! Pitt pitt!

Åååhhh, puh, nu känns det bättre igen!

• Telemarkgrrl

Oms - jag har läst mina mejl. Sitter just nu och försöker memorera om jag skulle dansa tryckare med VD:n först och sen komma med skamliga förslag eller om det var tvärtom.

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

helllllllllo
    girls
    precis landat i hålan.
    Kommer inte få se maken på 1 vecka
    fyyyyyyyy vad jobbigt det kommer blir.
    Men det västa
    Kommer inte få makens pitt på en vecka

• viktualia

Tjena favvofrullis!!

Hårt liv utan snopp... snacka om att försmäkta på en öde ö!!!
    så kan man ju inte ha det heller!!!

• nu är jag fruL

hejsan vickis
    Näe det är klart. Synd att man inte är pippi för för henne dög det ju med snus... men jag är mer intresserad av saker att peta in i min mus

usch julklappar. jag tror inte jag kommer köpa några alls. En videokamera till maken och något till syskonbarnen. de övriga vuxna släktingarna får köpa till sig själva. Jag ser inte riktigt vitsen med att köpa julklappar till folk. Till barn är det kul, men sen.... näe folk vet bättre själv vad dom vill ha.

usch vad jag är på konstigt humör idag....

• viktualia

fruLlan.. man blir lätt på konstigt humör när man åker till skrutthålan för hundrade gången, det är novemberelände och man inte får pitt på en vecka...

så här kommer lite pittfnitter från Vickan... som inte lyckas göra speciellt mycket vettigt på jobbet idag

• nu är jag fruL

du är för söt vickis pickis

men jag är inte på dåligt humör... bara konstigt. Jag förstår inte ens själv hur jag känner mig. Skumt.
    men det är vel kanske en ny personlighet som håller på att utvecklas inom mig. En person som jag inte känt av förut och som mår lite annorlunda än oss övriga personligheter.
    det KAN vara så...

hmmm kom precis på att jag inte kommer ihåg om jag bokat rum på hotellet.... kan vara värt att kolla!

• viktualia

fniss... det är ju bra att ha nånstans att sova! men blir det panik så hittar du ju hem till oss!
    dåligt med fruLlananpassad frukost men sovplats finns alltid!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......