• rocketqueen

Tipstråden för makeupaholics!

Nu är det väl dags att starta en ny tråd där vi kan tipsa varandra om de bääästa produkterna (och varna för bottennapp)!

Jag börjar med att rekommendera Max Factors "Masterpiece"-mascara, ca 120 kr. Definierar, ger volym. Klumpar inte, borsten som är så hypad är faktiskt riktigt bra och lätt att måla med. Man kan bygga rätt mycket utan att det blir spindelben och den håller sig snygg hela dagen.

...och så en parfym, klassikern "L'Eau par Kenzo", frisk och fräsch utan att vara tråkig.

Tidigare: www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1366308-5.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1691460.html
    (ok, mest Mia.Maria, pickolina och jag, men vi tipsar om bra grejer! :D:D)

• Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!
  • vixen not a tramp

rocketqueen
    Vilka borstar köpte du? berätta! Nej, jag KAN inte vänta till bloggen börjar fungera igen...

• Pnu

Ja, åhh! Vill också ha :)

Var handlade du dina borstar Rocketqueen? Håller på att byta ut mina borstar och skulle vilja ha lite tips. (Smashbox nr1 och 19 är beställda och jag väntar otåligt...)

• tingtingeling

Jag vill OXÅ ha!!! Vart har Rocketqueen beställt dem och vad är prisklassen?

• vixen not a tramp

Finns hos HQhair. Googla för fler försäljningsställen!

• tingtingeling

Mia.Maria
    Har du beställt därifrån nångång? Skickas det från USA eller UK? Hmm.. kankse ett alternativ, de har ju mycket grejor faktiskt :)

• Pepparmyntan

HQhair skickas från UK.

• vixen not a tramp

Nej, jag har bara handlart från lookfantastic, de har inte alls lika stort sortiment, men är VÄLDIGT bra! Jag vet ingen som är direkt missnöjd med HQ..eller kankse det var nånting konstigt jag läst ändå...kolla här:
    www.brollopstorget.se/Forum/search.php&QSort=&pagesize=10&QPhrase=&QAny=&QWithout=&QField=&QDate=&QDB=forum.index&ADVANCED=1&SUBMIT=.%3AS%F6k%3A.&community=&forum=&category=&trade=&area=

• tingtingeling

ah.. hmm... får nog fundera lite på det där... vad använder du för borstar till ögonskugga?
    Och en ID-fråga: har du testat Well Lit/Back Lit?

• vixen not a tramp

Nope, bara läst om dom!

Jag använde FACE och STILAs borstar till ögonskuggor och bryn.

Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!