• rocketqueen

Tipstråden för makeupaholics!

Nu är det väl dags att starta en ny tråd där vi kan tipsa varandra om de bääästa produkterna (och varna för bottennapp)!

Jag börjar med att rekommendera Max Factors "Masterpiece"-mascara, ca 120 kr. Definierar, ger volym. Klumpar inte, borsten som är så hypad är faktiskt riktigt bra och lätt att måla med. Man kan bygga rätt mycket utan att det blir spindelben och den håller sig snygg hela dagen.

...och så en parfym, klassikern "L'Eau par Kenzo", frisk och fräsch utan att vara tråkig.

Tidigare: www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1366308-5.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1691460.html
    (ok, mest Mia.Maria, pickolina och jag, men vi tipsar om bra grejer! :D:D)

• Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!
  • MuffinsTönt

Hoppas du/nån startar en ny tråd!!!
    Jag har ju bara hunnit bestämma mig för vilket smink jag ska köpa. :-O

Har massor av frågor kvar... *snyft*

• vixen not a tramp

Klart vi öppnar en ny!!!

• jocelyn

Det MÅSTE bli en ny tråd. Jag är ju sminkberoende! ;)

• bulldog

Haha jag har nog inte handlat så mkt smink och hudvård senaste tio åren som jag gjort sedan jag "fastnade" i den här tråden :)

Men det har ju hänt en del både vad gäller produkter och shopping... Inte minst så är det ju bara sååå smidigt att handla på nätet sekunden efter man fått ett tips istället för att gå till en butik och försöka komma i håg vad det där man letar efter hette för något..

• Pepparmyntan

Jag har aldrig handlat så mycket smink som efter att ha börjat hänga på denna tråd och läsa alla underbara tips.

• kissekatt

Hahaha! Samma här! Har blivit helt vild! Nu har jag precis klickat hem ett mini-kit med Sukis ansiktsprodukter. Får se om de är så bra som jag har hört.

Vi måste fortsätta!

• tingtingeling

Hallå där, id-fans - ni kanske redan hittat denna sida, men för mig var det en tjohooooooo-upplevelse! Här visas alla färger så man kan jämföra! På alla produkter! Vilken guldgruva!!!

:D

• Pepparmyntan

Tackar så mycket tingtingeling, det var verkligen en toppen länk. Superbra när man ska beställa via nätet.

• rocketqueen

KLART att vi (jag?) fixar en ny tråd, det här är jättekul! Håller på att fixa lite med bloggen nu också, den var ju inte uppdaterad ett tag när jag var sjuk...

Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!