• rocketqueen

Tipstråden för makeupaholics!

Nu är det väl dags att starta en ny tråd där vi kan tipsa varandra om de bääästa produkterna (och varna för bottennapp)!

Jag börjar med att rekommendera Max Factors "Masterpiece"-mascara, ca 120 kr. Definierar, ger volym. Klumpar inte, borsten som är så hypad är faktiskt riktigt bra och lätt att måla med. Man kan bygga rätt mycket utan att det blir spindelben och den håller sig snygg hela dagen.

...och så en parfym, klassikern "L'Eau par Kenzo", frisk och fräsch utan att vara tråkig.

Tidigare: www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1366308-5.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1691460.html
    (ok, mest Mia.Maria, pickolina och jag, men vi tipsar om bra grejer! :D:D)

• Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!
  • bulldog

Förresten, älskar min smashbox #19 också!

Tack tjejer, för att ni får mig att lägga en massa pengar på schyssta grejer!

• vixen not a tramp

MuffinsTönt
    Jag har ettan till mineral veil, det blir jättefint! Det är en väldigt skön och lyxig borste!!!

• rocketqueen

MuffinsTönt, vad menar du? Har du inte bara beställt gratisprover? Ang borstarna så kan man tänka på att hålla den man har till MV och de andra åtskilda, om det gäller ID.

• rocketqueen

bulldog
    KUL att du gillar #19!! :D

• rocketqueen

Japonesque borstar var helt UNDERBARA! Rekommenderas verkligen! Såå mjuka och härliga - recension kommer när man kan skriva på blogg.se igen... Men verkligen lyxkänsla till kalaspris!

• onsdag i oktober

Kollade länken Mia.Maria länkade till. Verkade super med "provapå-kit". Har dock aldrig handlat på ebay för. Registreade ett konto men när jag kom vidare kom en sida som sa
    "The site you are currently bidding on requires that you verify yourself by providing your credit card information. Your credit card will not be charged and you don't have to pay using this card"

Är det verkligen meningen att jag ska skriva mitt kontokortsnummer?

• MuffinsTönt

Jag menar att jag har bara beställt gratisprover. Kan inte köpa ngt på ebay ännu. Jag har problem med mitt e-konto. Men jag har bestämt mig att köpa smashbox #19 och #1. En bra början tror jag.

Onsdag i oktober
    Jag fick också ett sådant meddelande. Jag läste i en annan tråd att det är ngt som ebay har för "kontroll". Alla "nybörjare" får den. Själv har jag inte skrivit något. Väntar tills mitt e-kort är färdig.

• onsdag i oktober

Tack för svaret MuffinsTönt

• vixen not a tramp

MuffinsTönt
    Nej, men den är säkert kanon!

Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!