• Emm_

Dumpad pga ex??????? *gråter*

Åh, jag är sååå nere!

Situationen är följande:

Under sommaren har jag träffat en kille som är 42 år gammal, jag är 28. I början var jag osäker pga känslor för en annan kille, men dessa gick över efter ett tag. Och vi har haft det mysigt och passionerat under senaste månaden.

Till saken hör att han flyttade till min hemstad pga jobb i maj. Han gjorde slut med sin förra sambo efter 5 år i februari, men han flyttade ifrån henne (och hennes små barn) redan i oktober -05, till egen lägenhet. Han har hela tiden sagt att hon ej kändes rätt! Att hon var grinig mot barnen och att det ej funkade dem emellan! Han har sin tonårsson här i stan, och han ville även vara närmare honom. Och så fick han sitt första jobb här, han är nyutexaminerad. Han bor inneboende hos en kompis, då han ej har egen lägenhet här ännu...

Men nu! Han trivs ej i stan för det är så stressigt säger han. På nya jobbet får han inget stöd och får jobba över hela tiden.. Hans son behöver honom inte så mkt som han trodde! Det är jobbigt att vara inneboende och han saknar sina gamla vänner från den andra staden. OCH: Han vet inte om han kanske saknar exet med! Jag blev jättelessen!

Hur kan han grubbla över detta?? HAN gjorde ju slut med henne! Nu vill han dit igen en helg för att "ta reda på vad han vill"...om han vill bo där, och vilken sorts saknad det är han känner för henne egentligen...

Jag känner mig totalt genomknäckt!!!

Jag sa att då får han göra det, och att vi får ta det lugnt med att ses tills han vet.. Va f*n säger man????

Annars är han en gullig kille som gärna vill ha familj och barn snart. (Hans sons mamma och han gick isär redan i början, så han fick aldrig uppleva riktig egen familj)

Han har ju varit LITE återhållsam, men ändå gullig på andra sätt. T.ex. hållit mig i handen ute och skickat söta sms...

Vad ska jag göra???? Och vad ska jag tro????

Please, hjälp...!!

• Svar på tråden Dumpad pga ex??????? *gråter*
  • MuffinsTönt

Hej Emm_!
    Hur är det? Solen skiner och har det bra här. Hoppas du har det bra oxå. Ville bara titta till och säga hej. *vinkar lite* :D :D

• Emm_

Hej Trana!

Hur går livet?

Här är det ganska så lugnt, inte mkt som har hänt....jobbat lite för mtk och är ganska trött. Ska bli skönt med helg. Hur går det med din kille?

KRAM!

• MuffinsTönt

Hej!!

Här flyter det på. Han e på "weekend semester med jobbet". Fråga inte vad är det för företag. En mkt bra en låter det som. :D Men han kommer vara borta heeela helgen. :(
    Den där öppna upp -grejen går väääldigt långsam. Han säger så gulliga grejer till mig hela tiden. OCh jag bara tittar på honom som en dåre och inte får fram ett ord. :(
    Igår sa han att jag var söt som 2kg choklad. Du ser, jag har mkt jobb kvar!!
    MEN... jag har skickat sms där jag skriver ner lite söta grejer som jag inte kan säga/kunde komma på då. Framsteg vet ja. :D
    Helgen är här. Hoppas du får vila mkt. Ha det gött!!!

• Emm_

Trana:

Hihi, 2 kg choklad!! Vilken gullig kille!! Vart hittade du honom?

Ja, att lära sig prata om känslor och ge komplimanger tar tid och det gäller att ÖVA! BRA gjort att du börjar med att skriva ner det i sms! Att ta emot komplimanger är svårt för vissa, men egentligen kan det räcka med ett enkelt "tack"..då vet den andre att det gått fram, och att du tog till dig det.

Det är viktigt att även kunna prata om negativa känslor, om det behövs, och DET har jag fortfarande jättesvårt med... Att berätta hur och varför jag känner så, om jag är arg/lessen...

Ja, nu är det helg och jag ska dricka kaffe i sängen.. Hihiiiii... *kramar*

• MuffinsTönt

Hejsan Emm_!
    Har du hittat på ngt kul idag? Själv så tittade jag på valdebatten (tror den heter så) på tv. Råkade somna efter en kvart. :D:D Nu har jag ingen aning vem jag ska rösta på imorrn... *Ole Dole Doff...*
    Iaf... Idag fick höra grejer som väckte gamla minnen till liv. Dåliga och mindre glada minnen ang mina sk relationer. Gjorde mig så deppig. Ville studsa hem till honom. Självklart så är han inte här. Nu får jag trösta mig själv med pizza och cider. :D
    Ibland så undrar jag varför vi inte har den delete-knapp. Bara sudda sånt som inte gör nån nytta. :(
    Usch! Nu har jag förpestat ditt inlägg med negativa vibbar. Sorry...

• GretaG

Ja den där deleteknappen efterlyser jag oxå ibland. :D
    Men om vi hade en sån knapp skulle vi aldrig lära oss nåt, e det inte så?

Hoppas du tar dig genom dina dåliga minnen och ser når du lärt dig av dem eller kan lära dig av dem. Men visst jag håller med det e f*n så trist att ha dem närvarande.

Valet i år för mig e givet!!! Jag vet vilket parti jag ska rösta på.
    Men tänk på vilka sakfrågor som e viktigast för dig o välj pari efter det kanske, tips ba! Spännande med val!

Puss o Kram GretaG

• Emm_

Trana:

Åh, minnen kan vara hemskt... Självklart har du inte förpestat min tråd, det är ju en "depp-tråd" redan, haha...

Berätta, vad hörde du och hur mår du??

Jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska rösta på... Ni då????

• MuffinsTönt

Hej tjejer!
    Jag sprang ner o röstade nyss. :D

Jag berättade för en del att jag är ihop med denna kille. "Alla" visste om mitt sk problem. (första inlägget)
    Dem flesta blev glada medan andra var mer skeptiska. "Är du säker på det?". "Det gick ju såå bra sist." Självklart så åkte självförtroendet ner på noll-nivå. Kom på 100 anledningar varför HAN inte ska vara ihop med mig. :(
    MEN idag var jag på en hårmässa. Fick håret klippt för 300kr inkl stylingsprodukter. Har mest toppat o så. Ser mkt bättre nu. Innan var det typ som en kvastborste. Jag har även tagit HÅL i örat. Har värsta bling bling i örat nu! :D Inte ens J LO har det, HA! :D:D

Nu har jag ny frisyr, ny bling bling och choklad-diggaren kommer hem imorrn. All anledning till att va på topp-humör! ;)
    Det är lätt att få mig på bra humör. :D

Ha det så bra tjejer!

• Mannagrynet

Lugn Emm_, det ordnar sig!
    Världen är full av karlar! Du hittar snart en ny, och bättre, som ger dig mer än hålla handen och gulliga sms!
    Du är värd mer än så- tänk på det!
    Kram! //Mannagrynet

• MuffinsTönt

Hej Emm_!

Hur är det med dig? Har saknat dig här. *Kram*

Svar på tråden Dumpad pga ex??????? *gråter*