Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
Ja jäklar vad du verkar ha sprungit runt i Paris Izunia. Själv var jag där första gången på skolresa...nästan 16 år fyllda och har sedan dess gjort några avstickare så numera när jag åker dit blir det nästan inga sevärdheter alls utan mest promenader, mysiga fik och självfallet restauranger. O har en av sina Parisvänner i Stockholm i helgen. Hon vart betuttad av Stockholm på vårt bröllop så nu är hon tillbaka för att se mer. Som tur är ska solen skina hela helgen...för i maj regnade det på henne.
vi var där fran 17-21. Alltsa vi hade nästan hela dagen igar.
ja vi gick runt som galningar..mina fötter värker, min händer likasa efter att ha burit pa resväskan upp och ner för tag och trappor och min rygg är kaputt!
Izunia- Då ska vi vara där lika länge. vi har torsdag till söndag med 4 hela dagar...
Var Disney värt ett besök? Hade inte ens tänkt tanken.....
Lapinette! Då blir det sightseeing på dig med va? Det är lite mysigt i sin egen stad också ibland...
Vi var först pa Disney Studios och sedan disney land.
Dagen började regning och det var nästan inget folk - inga köer!! perfekt! Det sprack upp under dagen och vädret blev fantastisk.
Om ni ska dit ga inte under helgen och ta studios först..det stänger kl 18. Disney land stänger kl 20 tror jag. Vi betalade ?10 extra för att kunna ga in pa Disneyland ocksa. Verkligen fint var det!
Jag älskar bergochdalbanor och det fanns nagra riktigt bra. Men mest är det allt annat runt om. Jag rekommenderar.
Var också på Eurodisney när det var ganska så dåligt väder = inga köer. Åkte allt!! Det var jätteskoj om man nu gillar att åka berg- och dalbanor.
Vi får se om det blir sightseeing eller om hon helst vill träffa oss över en middag. Jag har annars printat ut vägbeskrivningen till Skokloster. Har faktiskt aldrig varit där.
skokloster?? Det later intressnt! Jag är shoe-a-holic!! :D Helst klackar. :)
Ha, ha...det är ett gammalt kloster och ingen skofabrik! Har redan spenderat något fruktansvärt denna månad (dyrast i mitt liv hittills) så det får vara stopp. Senast igår sprang jag in och köpte lite smått (en cardigan och en topp). Sen har det även blivit stövlar, en varm vinterkappa, en kofta och en lägenhet. M a o jag måste nog ta det lite lugnt ett tag så inte mannen min blir tokig.
lapinette..det var ju för bra för att vara sant med en skofabrik! :D
Ja det blev ju inte mkt shopping för mig i Paris..hittade alltsa inget..En tröja. Som är fin!
Är ni typer som gillar skor, väskor, kjolar eller vad?? Som jag sa tidigare älskar jag skor..även om allt det andra ocksa är roligt. Lapinette, du som är dansare...vilket trick har du för en lang kväll i högklackade? Jag börjar märka att mina fötter inte orkar hänga med längre! :)
JAG HAR KÖPT MIN BRUDKLÄNNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det känns helt fantastiskt och väldigt overkligt, men idag köpte jag klänningen med stort K! Det blev MS Dion. Hade som sagt lagt ut en annons som jag fick massor av svar på. Dion var inte modellen jag tänkt mig från början, men inte långt ifrån. Eftersom priser var helt otroligt (3500!) kände jag mig liksom tvungen att prova. Hade inte förväntat mig att den skulle kännas så rätt. Den var verkligen JAG! Både min syster och bästa väninna kände också att den var rätt för mig. Så jag slog till. Så nu sitter jag här, 9 månader före mitt bröllop och har min drömklänning hemma. Jag ska såklart inte visa den för A, men det är väldigt svårt att låta bli att tjuvkika på den ibland.
Lite tråkigt i det underbart roliga är att jag nu inte längre kan gå och prova olika klänningar. Det var det första jag provade... Men det var kanske meninen ändå... I natt drömde jag om klänningen och att allt kändes perfekt. Precis samma känsla infann sig idag.
Kram!!!