Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
Gemma - tack!!! Jag är mycket nöjd.
Lapinette: Min bankkvinna blev nästan sur för att vi inte lånade mer. De vill verkligen hetsa en! Man får se upp där.
...för att inte tala om när jag kom till henne tre månader senare och betalade av hela lånet, med vinsten från den andra lägenheten. Jag hade inte sagt att vi bara ville låna under en "överlappningsperiod" för att få maximal bonus på vårt (rörliga) lån.
I know! Vi vill betala av lånet men kan nu tänka oss att kompromissa lite. Sen som sagt så åker våra besparingar in så vi slipper det dyra topplånet.
Lapinette: Är du en rödguldperson? Eller en... guldperson generellt? Jag graviterar ju mot platina ;) Fast annars gillar jag vitt... och rött... och rosa. Min ring är med andra ord optimal!
Hi, hi...så där gick hennes förhoppningar om en kund till att tjäna en massa ränta på!
Vi kommer nog att lägga in lite extra pengar vid tillfälle men först kommer pengarna gå till nya möbler och en renovering av badrummet...när vi nu orkar ta tag i det.
lapinette igen: Sverige är verkligen "köp hela paketet eller inte alls". Jag har jättesvårt för det där, för jag vill ju bara plocka vissa bitar. Men för de flesta verkar Sverige vara ett helt fantastiskt land, speciellt när man har barn. Och nu snackar jag alltså bara om "systemet" och inte de andra delarna... som ren luft och allemansrätt och allt annat man gillar. Som ju i och för sig är skattefinasierade till viss del.
Jaja, annan världsände, andra "paket". Här handlar det mycket om kontakter, mygel och ett berg av pengar.
Jag är nog en guldperson generellt. Eftersom jag är så pass mörk i hyn så gillar jag även vitt guld. Hade tidigare ett hjärta med briljanter och vitt guld runt halsen (från den italienska pojkvännen). Sen jag träffat O har jag bytt färg.
Har någon av er plockat svamp förresten? Finns det svamp nu? Är galet sugen på att plocka karljohansvamp. Finns en speciell sjö i skåne där det kryllar av svampar... dessvärre också av fingerfärdiga polacker med falkblick.
Nu kommer min lärarinna för att drilla mig lite till... Kram!