Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
Men man lär ju inte bli smalare med åren ;)
En annan hemsida för samma slott:
praycastel.online.fr/
Lapinette: För mig är du ett lysande undantag i dagens, som du själv säger, jeans-gympaskoifierade samhälle. Jag är nån sorts mellanting, går helst i klänning eller kjol och gympaskor... dessvärre gillar jag ju fashion också och då blir det högre skor, med förödande konsekvenser (läs: stukningen!)
Även om jag inte ska gifta mig...älskar att titta på franska slott och att semestra där. Om du, utvandraren, är intresserad av slott i Provence så har jag ett par i bakfickan. Har dock inte varit där på bröllop utan som vanlig weekend gäst.
Lapinette, sammanfattningsvis: Tu est une vrais femme. Moi... un peu moin. Men en saftig tiffany skulle hjälpa upp situationen väsentligt. Är säker på att den gifter sig utmärkt med gympaskor (jag tjatar ju om detta med kontraster ni vet).
Jag är nog mer "feminin" än den genomsnittliga svenskan. Älskar att gå i klänningar och var "finklädd". Dock är jag det endast när det finns tillfälle för det. Har liksom inte klänning på jobbet utan sitter här i svarta långbyxor och skjorta.
Att springa omkring i högklackat har även det varit min melodi men jag måste erkänna ju äldre jag blir desto mer bekvämare.
Gemma, hur mås det i foten?
Oj Gemma!
Det ser verkligen flott ut! Och en rekomendation av Alain Ducasse är ju inte ett dåligt betyg på köket....
Var alla rum fina?
Och fick ni ett pris för hela slottet? Jag kan verkligen tänka mig ett höstbröllop där nere med de vackra färgerna och så kan gubbarna jaga en av dagarna!
Låter spännande med bergssal också, smacka om att vara välisolerat!
Jag hade faktiskt ganska ljumma ambitioner om att rösta... Det påverkar inte mig så mkt ändå! Men mamma och pappa ville verkligen inte höra på det örat så det var bara att lomma iväg!
Så blev jag också lite nöjd med att ha bidragit till ny regering! Hoppas det händer något i ekonomin nu....
Ha, ha...du är riktigt inställd på en Tiffany. Du får glimra extra med ögonen, baka massor av mannens favoritkakor så kanske det kommer en liten söt ask.
Själv satt jag igår och la vår första gemensamma budget. Jag är ju en sån där kontrollidiot som har all min ekonomi i årsplaner i Excel. Kan säga att det var mycket roligare igår när jag även fick lägga till mannens lön. Han såg helt vettskrämd ut när jag kom ut strålande glad i vardagsrummet och berättade hur mycket möbler, resor och sparande vi kan göra nästa år.
utvandraren - min man var mäkta stolt i morse när han såg att hans röst hade gett resultat ...då menar jag i Kommunvalet (där han fick rösta).
Lapinette! Gärna länkar till slott i Provence också...
Idag har jag klänning på jobbet!
Känner mig jättefin.... Det är iofs en ganska enkel men jättefint skuren skjort klänning, men med fina detaljer och höga stövlar är jag tres chic!
Gemma igen! Bra med kontraster, men riktigt tricky att komma ner i tajt jeansficka med fin, fin men hög ring.....
Värt att leva med men....
Nåväl det tog kanske kakan av dagens I-landsproblem!