• Gemma

Summan av allt

I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!

Kram, G.

• Svar på tråden Summan av allt
  • mlu

Lapinette: Jag haller med jag tror snarare att det kan vara en tillgang, Ni far sakert en fantastisk kvall!!

Aaah, jag blir galen pa alla saker som hander samtidigt just nu. Hade planerat att aka till Kopenhamn i helgen, nu vill min mamma att jag skall komma till Sverige och prova klanningen. Maste ju ocksa goras. Kopt nya flygbiljetter for att hinna med lite av varje -Suck.... en klanning pa Harrods hade nog varit billigare an dessa biljetter hit och dit!!
    Men klanningen kommer bli alldeles fantastisk.

Hysteriskt mycket som snurrar runt kring brollopet just nu, nastan sa att man blir alldeles trott pa det...

• Gemma

mlu: Är så nyfiken på din klänning!!!

• mlu

Gemma: Den kommer verkligen att bli jatte- jatte fin. Tror att jag maste gora som Dig, hitta flera anvandningsomraden, brollopsdagar med mera med mera. Nagra tips??
    Slapet kommer att bli ganska langt och jag skall ha en sloja som gar helt over slapet i kyrkan. Har en ide om att gora nagot helt radikalt till middagen och satta ett brett sidenband i midjan pa klanningen och slappa ut haret. Vet dock inte hur denna plan skall ga ihop med frisorernas idoga anvandande av harspray. Vore skoj att alternera sig lite, trivs battre i utslappt har och det kanns inte sa stramt. Vi far se....

• Gemma

mlu: Jag dansade barfota i min klänning hela natten, det funkade finfint ;)

• Gemma

Okej jag erkänner. Jag stortjöt i slutscenen till Breakfast at Tiffany's.

Jag tycker ju så mycket om katter...

• mlu

Gemma: Jag tog mig en titt angaende grytorna, sjalvklart maste man val kunna servera gryta pa ett brollop. Tycker att det later spannande, bra mycket mer fantasifullt an helstekt oxfile. Har trakigt nog aldrig atit en god gryta i Sverige men i Frankrike finns ju en uppsjo goda grytor a la raffinerad husmanskost. Klart man kan ha gryta. Skall sjalv ha det trakiga helstekt oxfil-alternativet men det beror pa att jag ar orolig att maten skall hinna kallna, osaker pa kokets kvalitet definitivt inte pa att man maste bjuda pa "finare" kott. - Nu blev jag ocksa sugen pa att bjuda pa en god gryta.

• mlu

Oj, jag kanske bor placera grytinlagget dar det hor hemma!!

Gemma: Du har mitt fulla support i i gryt-fragan!

• utvandraren

Helt med bland grytor och kastruller...

• Lapinette

Såg grytinlägget ligga överst i forumet och tänkte på dig Gemma innan jag ens hade gått in här på tråden. Förstod att du skulle in där och debattera.

Grytor är gott och både min mor och svärmor är duktiga grytkokerskor. Själv vill jag bli duktig!

Svar på tråden Summan av allt