• Gemma

Summan av allt

I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!

Kram, G.

• Svar på tråden Summan av allt
  • utvandraren

mlu,
    Sterling flyger till Florens!!
    Not expensive at all.....

• utvandraren

Aha! I'm back Gemma! Joooo... näst bäst efter kashmir!! Fint blev det ju i alla fall!
    Jag har varit på kristallslipning i ansiktet också, en gång förra veckan och igår! Om ett par gånger är det babyhud i mitt ansikte igen!

• mlu

Utvandraren: Tack, for tipset, dessvarre (?) bor jag ju i London...

• utvandraren

Ja men de flyger ju från Köpenhamn också, och mellan London och Köpen...

Dessutom flyger Ryanair till Pisa och det är typ lika långt som från Florens....

• mlu

utvandraren: Tack for Dina tips!! Skall definitivt forsoka fa till en tur dit nasta ar. Var senast dar 2005. Har dock en viss skepsis mot Ryanair da alla kommer pa besok till London och flyger med dom rakar ut for problem... -Trist. Skall dock sjalv flyga Ryan pa tisdag, forsta gangen pa lange sa kanske kan jag overtalas snart.

• mlu

Nu skall jag skynda mig och ge mig av for min massage hos min gulliga brasilianska. Undrar vad hon skall gora for dunderkur denna gang? Inte langt kvar till brollopet. Lymfdrange, anti-cellulitbehandling, ultrasound fat-burning, och en massa annat lite hokus pokus!!

• Gemma

Mlu: Enjoy! Min skönhets / hälsokur idag är en kombination av nipaxon, alvedon, nezeril, bromhexin och honungsté.

Mår tjyvens. Tröstade mig med 2 dvd:er: The notorious Bettie Page (se!) och just nu, "Vers Le Sud". Helgalen rulle med en massa medelålders kvinnor som åker till afrika på sjuttiotalet för att kn*a runt med unga, lokala män. Charlotte Rampling är otroligt bra och otroligt slemmig.

• Gemma

Utvandraren: Jag störde mig på att min vaxerska tog över 500 kr och det är mycket för Kina. Plus att hon lämnade kvar lite testar, inte helt estetiskt. Det har gått en dryg vecka och benen är fläckvis jättelurviga. Svårt det där. Hur gör ni med återväxten, ni som vaxar benen?

• utvandraren

Om du varit i skandinavien hade jag sagt, gå tillbaka! Men vet inte helt hur det funkar hos dig....

Jag har en epilator som jag kan efterköra lite med om det behövs. Annars vaxar jag typ var 6 vecka...

• Gemma

Utvandraren: Här gäller i högsta grad att den som klagar vinner... speciellt när man är västerlänning.

Vill att mannen ska komma hem från jobbet NU. Med en stor påse frukt. Har så tråkigt...

Svar på tråden Summan av allt