Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
utvandraren igen : Jag är kashmirjunkie. Har man väl börjat finns ingen återvändo. Men här kan man köpa jättejättefina pashminasjalar för 20 kr styck, du vet såna där med fransar som man sveper om sig. En del har hemsk, gles väv men andra är hur fina som helst. Alla i min närhet äger minst två stycken. Själv har jag en roströd som drar åt kokt kräfta.
Utvandraren: Finns det förresten några norska modemärken? Danska har man hört talas om, en hel drös, och så de svenska såklart.
mlu: I området där jag köpte min brudklänning (vid Claridges i Knightsbridge) fanns enormt mycket söta skönhetsställen för kvinnor - och för män. Och så underbara affärer som Space NK, Liberty, och alla skoaffärerna på old compton street... jag shoppar alltid ihjäl mig i London. Hur gör du för att inte?
Nu mailade en kompis från stockholm... hon har tydligen också "den hemska stockholmsförkylningen". Så bisarrt att jag sitter här i Shanghai och delar samma öde!
mlu, när är bröllopet för er del?
Gemma, ledsen att du åkt på en elak förkylning. Fick du någon fruktpåse av mannen?
PG13 är en kategori bland olika ratings på filmer i Usa, om de innehåller svordomar, nakenhet, sex, osv. Tror att PG13 betydet Parental Guide-någonting, under tretton år också.
Förresten så läste jag idag att Big Love handlar om mormoner? Stämmer det?
Dem har jag också stor erfarenhet av från min Usa-tid...
Ni skriver sa mkt att man inte hänger med.. far se..utvandraren! Jag tror mörkt har pa dig blirskitsnyggt. Jag är precis som du och trivs sa bra i mitt mörka har att jag varit mörk nu i 7 ar.
Hoppas verkligen inte "den hemska stockholmsförkylningen" nar skane...har inte alls lust att bli sjuk just nu.
Idag ringde jag ett av de svaraste samtalen i mitt liv..livrädd och pa gränsen att kräkas av nervositet har jag skaffat mig en praktik/framtida jobb i Schweiz! :) Nu känner jag mig väldigt tuff!
Bra jobbat Izunia! Berätta allt!
Tack!! Jo det är ett sports event managemant företag som anordnar OS etc.. :)Typ en samarbetspartner till IOK. väldigt stort alltsa. Ska blir väldigt spännande! Jag hoppas jag hittar ett tillfälligt jobb fram tills dess.
Gemma: aah, Du kopte Din klanning pa Browns Bridal. Dom har superfina klanningar. Ja, det omradet Du beskriver ar mycket olampligt om man skall hamma sina shopping-lustar. Man far helt enkelt lata bli att vara dar!! Just nu ar jag dock sa busy med brollopsforberedelser sa att jag har inte haft tid att ga och sukta i affarer pa lange. Men shopping tycks vara en latent akomma sa trots en liten paus behover man aldrig tvivla pa att genen och talangen ar kvar. Till skillnad fran tennis och golf eller liknande da det tycks mycket svarare att "vila sig i form".
Blivande Fru Stålhandske: Vi gifter oss den 25 November i Stockholm sa det ar inte langt kvar. Inte alls....Enhel del planering aterstar dock och jag tror jag drabbats av den valkanda "brud-hysterin". Min "to-do" lista blir allt langre och hoppar fran sak till sak utan att fa nagot egentligt gjort.