• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • bubbelbrud

Jag fick positivt på stickan på söndag kväll och skulle ha min mens först lördagen efter. Vad ger det, ca 6 dagar före beräknad mens. Men det är tidigt har jag fått höra. Strecket var supersvagt, mend et var där. Blev starkare sedan, testade för säkerhets skull dagen efter också.

• Nickedockan

Ok, så en till två veckor efter befruktning alltså..

• nu är jag fruL

jag VILL verkligen vara gravid!!!! Finns det inget magiskt litet piller

• _koko_

Fniss, jag är i samma situation som du, och ska också ha mens nån gång i nästa vecka (hade ägglossning för en vecka sedan ungefär). Fast vi försöker inte så seriöst, utan händer nåt så händer nåt.

...Yeah right. Som om man kan tänka på så mycket annat... :D :D :D

Jag började må lite dåligt igår och gör det fortfarande, men jag tror att det är helt självframkallat. Vi får väl se framöver du och jag... :)

• nu är jag fruL

Absolut Lycklig? vi får hoppas att det "tar" på både dig och mig, så kan vi förjas åt bland illamående, svullna vader, ömmande bröst och blöj byten

Min syster är gravid för tredje gången och hon har mått illa varje kväll i början av graviditeten. Vi är väldigt lika, så nu när jag blev illamående så tog jag det som ett tecken och hoppades att det skulle vara för att jag var gravid.

Men som sagt man kan ju vilja så mycket så att man tror att det är så.
    Som hundar som blir skendräktiga!
    fast det är klart jag är ju ingen hund... mer av en kossa

Kvällsillamående! inget morgonillamående i vår familj inte! Men vi är lite bakvända

• _koko_

Jag misstänker att något försökte ta sig redan förra månaden, för jag hade en massa symptom och mensen var skitskum, inte alls som den brukar. Men jag testade aldrig (kändes för bra för att vara sant att det skulle ta sig allra första gången vi hade oskyddat), och efter 4 dagar med lite bruna flytningar kom värsta mensvärken och en rejäl blödning...

Håller tummarna för oss båda. :)

• Bröllopstokiig

Här är en till som kämpar på att bli gravid. Lyckades inte första gången, förra månaden, trots att jag fick mens vill jag ta ett test, knäpp man är, ville liksom inte sluta hoppas... Nu ska vi på det igen! Varannan dag varianten ska vara bra

• nu är jag fruL

Kämpa på cicci
    Jag är slav under min systers råd hon ör en riktig frögurka som blir gravid på stört. Hon rekommenderar två gånger varje dag, och om inte annat så är det ju kul

jag håller tummarna för oss alla tre.

och det där med att testa trots att man egentligen vet att man inte är gravid. Ja vi gjorde ett halvhjärtat försök att bli gravid förra året och trots en riktig mens så testade jag ändå... negativt så klart

Svar på tråden gravid? när märker man av det?