Finländska brudar 2
Såg att den första tråden var avstängd för svar, så jag startar en ny. Har inte sett om nån annan redan har gjort det..?
Fortsätt diskussionerna finländska brudar!
Såg att den första tråden var avstängd för svar, så jag startar en ny. Har inte sett om nån annan redan har gjort det..?
Fortsätt diskussionerna finländska brudar!
tindra star ska d ju stå!
Hej TokMaijan! Ska ni gifta er i Finland? Det är klart du får vara med! :)
Välkommen du också Lizzon!
SnartBrud
Hemsidan till den affär som säljer MS-kläningar i Uleåborg finns här: www.katariina.net/
Och den i Helsingfors här: www.seremonia.com/index.htm
Utpala, när på året har ni tänkt gifta Er? På sommaren finns det mera restauranger/ lokaler att hyra än på vintern. Några exempel på restauranger och lokaler i Vasa: Segelföräningen, Sandviksvillan, Villa Gerby, Strampen, Cantare, Central, Hotell Rantasipi...
Vi gifter oss på nyårsafton 2006 och vi har valt att vara vid Cantare.
Här är en till som är alldeles förtjust i MS-klänningar. Hade gärna prövat modellen Dion, och sedan möjligtvis köpt en kina-kopia. Men nu får det vara då det inte finns MS klänningar att pröva i närheten av Vasa. Tror iaf att att jag hittat min klänning nu, en av märket Benjamin Roberts.
Lizzon:
fråga får man väl men om jag väljer att svara är ju en annan sak...
Okej, vi bor på näsibackavägen, så nu vet alla det också...
Var bor du själv?
Vi gifter oss i sverige...men släkt från Finland kommer, koppas jag...
CKL, får man fråga vad det är för modell på "din" Benjamin Roberts-klänning? Bilder?
Jag var inne på den officiella hemsidan och tyckte mycket om modellerna 705 och 677.
tindra star och SnartBrud!
När jag surfade runt och tittade på BR-klänningar hittade jag en affär i Ylivieska som också säljer MS-klänningar! :)
vi bor utanför Vasa på en liten ö, Bregö.
Ja blev lite nyfiken för min kära mor e hem från Munsala, så ja har halva min släkt där!
"så man je från Frilundas släkte"