• ninjan

Finländska brudar 2

Såg att den första tråden var avstängd för svar, så jag startar en ny. Har inte sett om nån annan redan har gjort det..?

Fortsätt diskussionerna finländska brudar!

• Svar på tråden Finländska brudar 2
  • MillonTrillon

Haha...farsgubben talar! Jaha..nä inga bilder. De har ingen hemsida heller enligt dem är det iallafall på gång men men. Vi kommer ju bara att ha ett litet bröllop. Har ju två barn så jag orkar inget stort + att jag hinner nog prata med alla om det inte e så BIG. Alla hinner prata med alla.

• Lizzon

MillionTrillion:
    Oj, har ni barn? Hur gammla??
    Själv har vi en liten kille på snart 5 mån.

Så du känner Annika å =) vi bor bara "A cross the street" från varann vi nu =) vi bor i Dan´s fammo å faffinas hus så lieng vi int har nå "eget" å Annika å Mattias ha ju byggd rakt över vägen, e jätte fint hus!

Har int di nain e-mail address så di sko kan skick dej nå bilder därifrån! man tycker ju di sko gör "allt" för att få hyr ut =)

• ninjan

ha annika byggd hus?? Oj! Jag å vill!!

• tindra star

SnartBrud?:
    Skulle du vilja maila bilderna med helvit klänning åt mig? tindra.star@hotmail.com
    Det skulle vara jättesnällt!

Fast jag har nästan börjat vänja mig vid tanken på att jag inte kommer att få dynstyn... Skall till vasa på torsdag nästa vecka och pröva klänningar. Ska bli skoj att se vad man kan hitta då!

• MillonTrillon

Lizzon

jo gos..barn har vi allt. Flickan på 4 år och pojken på snart 10 mån. Själv bor vi ju i lägenhet..vill också ha hus. Funderade på att eventuellt längre fram typ 5-6 år flytta till Bergö. ( om jobb has). Ni har alltså inget spikat datum än. Men det e inte så bråttom heller eftersom Kyrkon står ledigt nästan hela tiden endå. Jag kommer ju int att ha en vit klänning utan en tvådelad klänning som e vinröd.Köpte den faktiskt i Petalax tillsammans med tösens klänning. Hade ju så fina klänningar åt tösen.

• Lizzon

iceice:
    Känner du oxå Annika???
    säg nu för gudskulla att jag oxå känner dig... ja tycks ju int känna en levande själ här! å när man bor i ett alla-känner-alla-sammhälle så känns man lite som den välberömmda alla-känner apan-men-apan -känner-ingen

• ninjan

kan ju säga att jag känner annika från förr :) Men man vill ju inte avslöja sin identitet :D Men jag tror inte att vi känner varann! :):)

• Lizzon

milliontrillion:

Jag skulle vilja ha en vitklänning nog men kanske lite offwhite eller ivory har så svårt att bestämma mig (som vanligt)
    Men jag köper ingen utan min kära syster ska sy åt mig, hon e en riktig heijare på att sy brudklänningar
    men eftersom hennes snå töser kommer att va brudnäbbar så har jag faktist kiikat i Petalax på hennes urval å dom e ju bara för söta

Jag hade ju datum satt så där lite inofficellt i december men d blir ANTAGLIGEN mot sommar/höst nu... fåse!
    Kanske ni har datum spikat nu??

• Lizzon

iceice:
    va synd men jag får fortsätta leta så kanske NÅN man känner rör sig här

Å jo dom ha byggd hus, ett gult, stort, fint ett, med ett bubbelbadkar som ja e såååååå avundsjuk på
    Dom flyttade in till midsommaren nu i sommar!!!

Kanske du har ett "wedding" på G oxå???
    skoj skoj skoj

• CKL

Snartbrud?

Såg att det är någon som säljer en MS Dynasty på köp&sälj här på BT...

Svar på tråden Finländska brudar 2