• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • viktualia

nenne78 - fniss fniss....

ni andra som grubblat över vad som ska hända mellan efterrätt och tårta... tackar så mycket... grubblar vidare gör jag...

• Anna25

okt2006: Var hittade du din pälscape?

• okt2006

Anna25: jag har köpt den på Köp&sälj här på BT. Eftersom den inte passade mig så har jag tänkt sälja den. Intresserad?

Och varför höstbröllop - vi träffades på hösten, förlovade oss i oktober och hösten är så vacker! Händer inte så mycket annat kul på hösten, inte så många som är bortresta osv.

• Linnea J

wow vad fina korten blev okt2006.. ångrar nästan mina kort.. de blev dock utskickade v 28 såå... :)

kanonläckra!

• aircondition

Skickade inbjudningarna i söndags. Och nu bara undrar man varför ingen svarar! OSA datum är förvisso inte förrän 1/10...

• svarta

okt2006
    Rikigt fin med löven. Vart har ni fått tag på dom där utstansade? Sånna skulle jag vilja ha...

• Anna25

Jag håller med dig oktober 2006, hösten är en fantastisk årstid och det händer ju inte så mycket annat! Jag älskar färgerna på hösten! Dessutom planerar man inte för ett utebröllop som kanske inte blir av. (Den här sommaren har ju dock varit fantastisk vad gäller väder, men så är ju inte alltid svensk sommar...)

Ja, jag är intresserad, men det beror ju helt på vad det är för storlek? Vad var det för konstigt med axlarna?

• Zemiramis

Imorgon skickar vi ut våra inbjudningar... Ska bli spännande att se om folk hör av sig direkt eller hur det blir

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5