• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Zemiramis

Idag har vi skickat våra inbjudningar... Så nu är det på allvar

• nenne78

viktualia
    jo, jag håller med.
    Jag hoppas att alla andra gör som jag har gjort på deras bröllop, stannat tills de har ftt kasta ut mig! Men om de inte gör det så får jag inte veta det om vi dragit oss tillbaka innan. Men samtidigt är det bara ens bröllopsfest en gång i livet (?) så då bör man nog ta tillvara dagen till fullo...

• nenne78

Zemiramis

kul! Nu drar det igång!

Vi hade sista osa i tisdags och alla utom 1 har svarat!

• viktualia

dessutom tror jag f ö att "kelet" blir skojigare morgonen därpå än klockan 3 på natten efter en lÅÅÅÅÅÅÅÅng dag med massa intryck och lite alkohol..

• MiaMoore

Här osas det för fullt, och jag fick tyvärr just veta att en av mina äldsta vänner inte kommer. Skittrist, men det hör ju till... Har däremot inte bestämt brudgummens kläder ännu och vet heller inte vad för skor jag ska ha (eller var jag hittar en sån spetsbolero och spetsslöja jag vill ha). Äsch, vi har en massa kvar men det är förbannat skönt att ha fått ut inbjudningarna i alla fall.

(Nytt nick: MiaMoore=Alekto)

• nenne78

MiaMoore
    är du släkt med roger?

trist att hon inte kan komma!

JAg har inte ens en klänning, och än midre skor. Men jag hoppas kunna fixa det på lördag.

• viktualia

Tilly78 - läcker klänning och skojig samling bilder!! Gillar framför allt blombild nr 2 med de vita kallorna som bildar en blomma! Vråltufft!!

• Tilly78

Den är jag helt inne på att ha fast med organga kallor i stället. Lite höstigare...
    Ingen annan som har bilder på era klänningar eller hur ni har tänkt ha håret?

• nenne78

Tilly78

wooah! Läcker klänning! Och vilka fina blommor, vilken av buketterna ska du ha?

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5