Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
jag är så hemlig... så jag vill inte lägga ut nån hemsida med bröllopsinspirationsbilder...
mitt relativt långa hår vill jag ha "halvt" uppsatt och i stora lockar...
blommor.... tjaa det blir nog värre med det än allt annat.. jag har verkligen TUSEN olika åsikter på korsen och tvärsen... vill ha mörk lila/blåa blommor tror jag.. fast efter att ha kacklat i en tråd här på BT så grubblar jag lite över hur det skulle vara att bara ha gröna snygga blad och möjligen nån enstaka vit blomma....
...för jag har inte så stora behov av att använda hösttemat... gillar inte orange...
HUR lyckas man bestämma sig... svar: man går nog till floristen och tar ett snack...
Har inte bestämt mig riktigt än men antagligen nr. 2.
heja Tilly! Den var ju som sagt VRÅLLÄCKER!!!
blommor blir en total överraskning eftersom P ska fixa dem. Han har en kusin som är florist så det kan ju inte bli helt bedrövligt
Klänning blir svårt, jag har några modeller jag gillar och ska prova dem på lördag men tänk om ingen av dem känns klockren??
Frisyr... Jag ska ha både slöja och tiara (jag menar, när får man någonsin använda något sånt igen???) men jag har sett jättefina frisyrer både med halvuppsättning och heluppsättning... GAH!
Frisyr är för mig också ett dilemma. Kan absolut inte bestämma mig hur jag vill ha det... + att mitt hår är inte tillräckligt långt för att få till de riktigt snygga frisyrerna.(bara axellångt)
nenne78 *s* Nja...det var ju inte riktigt det som var tanken...
Tilly78 Underbar klänning! Den är så vacker!
klänning löste jag på första försöket... den jag valde.. Nixa 315 var en av de första jag lyfte fram på klädstången i affären...
bli överraskad med blommorna.. njaaee det vill jag nog inte...
....vi har dessutom inte bestämt nåt färgtema så jag har fria händer... kommer väl se till att dukningen blir enhetlig.. men inte med nåt uttalad färgtema...
nope, inget färgtema här heller. Temat för vårt bröllop är _vi_. Fast det har ju alla andra också, men vi skruvar upp det lite till så att alla ska känna att det var sååååå typiskt oss..
ja just det nenne78... det var ju du med liftkortshållarna!! *skrattar* hur går det??
viktualia
hihihi! Jo, nästa projekt är att köpa en 20 st kåsor att knyta efter bilen...