Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
onsdag i oktober
Det räcker väl med en annons i tidningen för dem som vill komma till kyrkan? Eller har du inte gjort inbjudningskort till de andra 15?
Nej, inga inbjudningskort alls
Ska kanske förklara lite bakgrund.
Jag och sambon gifter oss en onsdag, på vår 15 årsdag. Känns så rätt att göra det nu. Mer förälskade än någonsin samtidigt som förhållandet har mognat. Vill gifta oss för VÅR skull (vet att ni andra gör det också). Planerade bröllop utomlands eller uppåt landet först bara han och jag. Vi vill bara ta vara på känslan mellan oss. Vill inte lägga energi på något annat (det har blivit så ändå men det är annan fråga ).
När det började närma sig kände jag dock att jag vill ha min familj med. Vill dock bara ha vigseln i centrum och ha de vi älskar nära oss. De vet att vi gifter oss utan en formell inbjudan. De får ett tackkort efteråt
Blev lite upprepning av mitt förra inlägg ser jag
onsdag i oktober
okidoki, då förstår jag - vad härligt! Fantastiskt att det känns så bra efter så lång tid!
Samma här faktiskt, Vi gifter oss efter nästan 11 år så det var också på tiden. Fast det känns inte som att det gått så lång tid faktiskt, fast när man tänker efter att t ex min bror var 4 när vi träffades och nu gick han ut 9:an, så...
Längtar till oktober!!
brud0610
Vi kommer att bli ca. 60. Buffen kommer att bli,
* kallskuret, typ rostbiff, kalkon, skinka
* Inkokt, kall lax
* Rökt lax
* Pastasallader
* Vanliga sallader
* Örtkryddad, hel färsk potatis
* Tzatziki
* Salladssåser
* Minimajs
* Oliver
* Fetaost
* Bröd, smör, ost
* Ostbricka
* Frukt
Jag tror det var allt...
nenne 78: Härligt att höra att fler gifter sig efter många år
Kan det vara så att du är född 78 med tanke på ditt nick? I så fall måste ni också ha träffats när du var 17 år?!
Själv är jag född 74.
avslöjad...
en helt perfekt ålder att träffas på, eller hur!
Absolut!
Skrev ett rätt långt svar förut, men det "fastnade i filtret" och läggs upp så snart någon på BT har granskat det. *muttrar* Kul, det lär ju bli inaktuellt innan det är uppe här.