• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • nenne78

viktualia rullgardina efraimsdotter

såg mysigt ut! Försökte också leta men det enda jag såg om höstöppet var fram till mitten av september... Skickade ett mail i alla fall. Man kan ju åka dit en annan gång om inte annat! Tack för tipset!

• Linnea J

kollade också precis in hemsidan.. vore mysigt att fira årsdagen om inte annat (vi har den i januari) för trots giftermål släpper jag inte på vår lilla tradition att fira den.. visserligen passade vi på under trettonhelgen när det mesta är stängt men men..

• viktualia

Vad ska vi hitta på för att få tiden att gå fortare??????

.... ha ha ha ha ha

inte är det så säkert att den går fortare om man hänger på BT i alla fall....

nenne... det var en för skojig sak att grubbla över för att jag ska släppa den... återkommer om jag kommer på fler förslag på "inrikesminibröllopssemester för friluftsnördar"!!!

• Linnea J

gå in på countrysidehotels.se där finns fina romantiskaweekends erbjudanden i slott eller herrgårdar i hela sverige.. där kan man koppla av och njuta! ofta ligger de i en liten håla eller på landet så man får tid att umgås och lugn och ro.. själv har jag favoriten Färna herrgård eftersom min mamma kommer därifrån ungefär.. tyvärr var det fullbokat när vi firade 6 år.. vi hamnade i Söderfors istället!!

• nenne78

viktualia
    hihihi! Tack! Icehotell blir svårt och jag hinner inte börja frysa iskuber nu om vi skulle ha fixat det själva. *räknar ut hur många iskuber det blir på en igloo på balkongen*
    Kanske Norge? Där finns det i alla fall fjäll!

• nenne78

Linnea J
    Var ska ni åka?

• viktualia

Igloo på balkongen!!!! *asgarvar högt och rått* snacka om budgetlösning för friluftsnördar!!!

Packa in sig i ett litet tält ute i skogen är ju annars en billig lösning.. men det är jobbigt att vara romantisk i trånga sovsäckar....

*NÄE* nu ska nog lilla Vickan försöka sluta skratta och börja sova!!

• Linnea J

vi funderar på Marocko eller nåt sånt efter nån vecka.. kanske tar jag ledigt på måndagen efteråt men det vore lite kul med en öppning på förskolan och någon förälder råkar fråga om man gjort nåt trevligt och få svara.. tjaa, gifte mig själv då? hahahahaha... sen är jag sån att jag vill berätta för mina jobbarkompisar också.. vet att en del av dem ska titta i kyrkan!

• Linnea J

men viktualia.. vet du inte att man har som roligast när man är trött och alla konstiga tokiga idéer kommer upp?!? tycker att en natt i skogen i oktober är en bra idé(säger hon som aldrig skulle sova i tält i skogen på sommaren ens)

• Linnea J

god natt tjejer.. känner mig vimmelkantig efter mina timmar framför datorn.. en annan senkväll kanske vi kan komma fram till något super.. kan jag lämna in min gästlista till er så kan ni göra mn bordsplacering?? hihihi vore kul faktiskt.. skjuter upp den så mkt jag bara kan! idag gick vårt osa ut och alla ha tackat ja!!! elelr ett utländskt par har fortfarande inte svarat men min sambo ska prata med honom imorrn.. vet inte om han förstod den svenska inbjudan jag skickade till tysken :) fast han kan svenska...

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5