Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Oh yes!!
Famous: Vill du att vi ska ta det ett annat datum? Jag tänker absolut inte komma klädd som en bimbo med bröna i vädret. Det är inte så jag vill bli bemött eller uppfattad. Jag vill träffa er goa tjejer som har gått igenom så mkt tillsammans. Hoppas du vill!!
Rat, Pickolina och Zemiramis, Tärnansara och alla andra!! Hoppas ni alla kan och vill!
Vad säger ni, ska vi ta en drink den 11/8? Vore så kul att träffas.
KRAM
Uh vad läskiga ni är! :D ;)
Fast det skulle kunna vara en kul grej faktiskt... Jag ska troligtvis till norrland någon gång i augusti och vet tyvärr inte riktigt när...
Hej allihop igen!! Hoppas att ni mår bra!!
Låter kul med en träff! Själv bor jag lite för långt bort för att kunna vara med! Tråkigt....men,men.
Har en fråga som jag vet att det har skrivits en del om förut men jag är lite glömsk och kommer inte ihåg vad ni sa...det gäller ömmande bröstvårtor!! Tycker inte att det blir nå bättre. Hur länge hade ni ont som har haft samma problem och finns det verkligen någonting som skulle kunna lindra?
Kram
TineJ
Jag vet inte hur gamla dina är men nu efter sju veckor har mina bröstvårtor å den värsta ömmande känslan överhuvudtaget gått över.. äntligen kan man känna att man tar av sig behån å känner sig bekväm utan.. känndes helskumt å ömmande förr.. hoppas d hjälper lite. den går iaf över.
Träff utan Pickolina!? No way!!!
nej ärligt talat jag kan nog inte den 11, men snälla, ändra inte det för min skull, ni är så underbara här att jag "behöver" inte en träff, .. men det vore ju kul.
Ja Köpt en bikini!! oich nu bli det dåli8g väder!! skoja.. och en till bh, fast jag ska sy in den i mitten fram. Nån annan som tycker att bygeln trycker mot bröstkorgan ibland? brösten fortfarande ändra form lite grann, men nu ha jag äntligen en grädd vit, en svart och en "mjuk" brun.. KRAM!!! ja, med trosor som passa förstås!
Sannab
Tack för svaret! Känns skönt att höra att det förhoppningsvis ger sig "snart" för mig också! Mina blev en månad den 19/7. Får bita ihop och gå med tuttarna i vädret i nån vecka till när jag är hemma:)
eftersom bh'n också skaver.
ömmande hud? jag tog på min mest åtsittande sport bh men, under, över brösten had jag min siden (pure silk) sjal, den är inte så bred mer som en man bara ha runt halsen för dekoration. Det kan jag varmt rekommendera, det var mjuk o skön på mina starkas bröst!
famousfairy
:D *lol*
Vad säger ni omfredag den 1/9 istället då?
Roligast om så många som möjligt kan komma!!
KRAM
Hej allihop!
Har inte varit här på ett tag men nu är jag tillbaka. Det låter både spännande och kul med en träff men jag bor lite för långt bort, och sen passar inte datumen för mig.
Kram.