22 juli 2006, del 2
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är avstängd för svar..
Igår gjorde vi bordsplaceringen! Så skönt att vara av med!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är avstängd för svar..
Igår gjorde vi bordsplaceringen! Så skönt att vara av med!
Säkert skönt att ha honom hemma.. synd bara med den extra kostnaden.. men vad gör man? För hem måste man ju!
Suck...håller på att stryka lakan (dukar). 10 klara, 12 kvar...Trist! Sen måste jag städa upp lite här o göra en "att-fixa-lista" till imorgon. Då blir det Ikea o en massa andra ställen.
Hihi.. jag (eller min blivande och jag innan han blev bortrövad) höll också på att mangla lakan som vi skall ha som dukar. Jag tänkte stryka dom först, men jag tror nog att de värsta rynkorna slätar ut sig under natten (vi dukar dagen innan) om inte så blir nog inte festen förstörd för det!
Precis, ingen större skada skedd om det blir lite veck kvar. Tappade lusten för att städa o fixa nu...ska nog slappa lite framför teven en stund o se om jag får orken tillbaka.
Åh nej, min syster sa att det kanske skulle bli ostadigare väder t helgen...NEEEEEJ! Bara det inte regnar...
det beror väl förstås på var man är, här i uppsala så ska det inte regna som det ser ut nu, men vara molnigt och mellan 20 och 23 grader. men, så länge det inte regnar är jag nöjd! då får vi problem med vårt champangemingel.
jo, det är skönt att ha honom hemma igen!
ikväll har mina föräldrar varit här på "avstämningsmöte". kollat av och kommit på fler saker som måste göras. imorgon ska festprogrammen bli klara är det tänkt. men, jag känner mig ganska lugn än så länge. har liksom svårt att fatta att dagen snart är här!
Oj nej! Såg också att dom har lovat regn!! Blää! Men så länge det inte regnar då vi kommer ut från kyrkan så är allt ok. Vi ska ändå ha festen mitt i stan så man kan ändå inte vara ute.. Jag har hela tiden tänkt, att hellre får det regna än vara 30 grader varmt.. men nu börjar jag ångra att jag tyckte att det var så.
Regnet verkar övergå i halvmulet.. åtminstone efter dagens 3-5 dygns prognos..
Brud81, var ska ni gifta er?
Vi gifter oss i Åbo, Finland