• helena_h

22 juli 2006, del 2

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är avstängd för svar..

Igår gjorde vi bordsplaceringen! Så skönt att vara av med!

• Svar på tråden 22 juli 2006, del 2
  • helena_h

hoppas du får kul då!

• helena_h

börjar bli lite orolig för vädret.. såg en niodygnsprognos som sa att det skulle bli lite molningt och mellan 17 och 2 grader.. men å andra sidan är det ju inget jag kan påverka så det ska jag släppa NU!

• E.L

Ja, då har jag oxå haft min första mardröm...allt var kaos. Min blivande var sen, vi fick lov att gifta oss på en gammal skolgård, gästerna kom för sent o jag hade håret i en ful hästsvans (visst var det ngn annan som drömt det oxå?). Vaknade o var mycket glad för att det bara var en dröm...

• helena_h

om en vecka är vi gifta!!

• E.L

Jaaaa! Imorgon är vi inne på veckan då vi gifter oss! Tjoho!

• Zmoothie

Drömmar har jag haft många. Varit lika skönt varje gång att vakna och upptäcka att det bara var en dröm.
    Idag har vi träffat föräldrar och toastmastrar och pratat igenom alltihop. Det verkar som att allt har fallit på plats.
    Ja, utom min klänning då - den ska jag hämta på tisdag, hoppas jag VERKLIGEN!!

• helena_h

min blivande är ju på svensexa i london i helgen, och skulle komma hem sent ikväll, men nu har dom missat planet!

• brud81

helena_h:
    Hoppas din blivande kom hem sen!
    Min blivande blev just bortrövad. Jag visste nog om det, men inte precis vad dom skulle göra. Dom kom nu sen för en timme sen ungefär, och jag fick veta att de skall åka till en campingplats och bli där över natten, bada bastu, grilla och dricka öl. Låter riktigt trevligt tycker jag! Han hade nog ingen aning om att det skulle hända nu..
    Själv blev jag hippad i helgen. Jag hade nog (som jag skrev tidigare) väntat mig det, så blev inte så super överraskad. Men det var jätteroligt! Först åkte vi båt till en folkpark och hade picknick där. Mysigt värre! Jag fick samla ihop äktenskapsråd av folk i parken, smälla hål på ballonger med mina ex namn på (efter att jag berättat alla snuskiga detaljer om dem..) Sen åkte vi tillbaka tillstan och fick en timmes salsalektion, vilket var jätteroligt! Efter det drog vi vidare till min favoritpub, där jag fick dela ut diplom till okända människor. (typ kvällens vackraste tår, och sånt..) sen drog vi iväg till en Italiensk restaurang (vi skall åka till Italien på bröllopsresa) då vi ätit, kom en av servitörerna mitt i allt och bjöd upp mig, och så fick jag dansa salsa med honom! Hemskt skoj! Sen började det bli lite sent, men vi gick ännu till en pub, där jag fick svara på frågor som mina vänner frågat av min blivande, Om mig. Jag hade en super rolig kväll! Hoppas att min blivande har det lika kul idag! Får väl höra det imorgon då han kommer hem.

• helena_h

jodå, han är hemma nu! kom kl två idag istället för tio igår, och till en extra kostnad av 1600 kr.

Svar på tråden 22 juli 2006, del 2