22 juli 2006, del 2
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är avstängd för svar..
Igår gjorde vi bordsplaceringen! Så skönt att vara av med!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är avstängd för svar..
Igår gjorde vi bordsplaceringen! Så skönt att vara av med!
Har lämnat in våra ringar för puts o gravyr o det känns så konstigt...saknar min ring! Min sambo har fått ta vigselringen o gömt den, för jag vill inte gå o prova den innan bröllopet. Känns lite mer spännande sen då tror jag.
Vi tänkte ha soppa, gazpacho, till förrätt o provgjorde en i helgen. Den blev god, men inte så god som vi trodde att den skulle vara. Men med en liten brödbit o lite kallt vitt vin till, så kanske det blir bra.
Min sambo gjorde brudpar till tårtan o de blev så himla, himla söta. Helt underbara! Kollade på en massa brudpar på nätet o på stan, men hittade ingen jag tyckte om, så det kändes jättekul att vi nu har egna, väldigt personliga!
Ska beställa blommor, vita kallor, till brudbuketten o kolla upp var man kan hitta billigaste murgrönan på metervara. Ska även sätta mig nästa vecka o fixa alla servetterna...oj, oj 80 stycken...tar nog lite tid...
Det där med ringen känner jag igen Kan inte heller låta bli att titta på den och pröva på den. Den blev inte exakt så som jag trodde att den skulle bli (beställde egendesignad från guldsmed), men jag älskar den mer för varje gång jag ser den!
Måste lämna in våra förlovningsringar för putsning också. Hur gör man när man fått dem putsade egentligen? Låter man bli att ta på sig dem fram till dagen för vigseln??
min är också specialdesignad, så det var lite nervöst innan jag sett den. men den blev så bra!
Tjoho!
Idag har jag slingat håret, klippt mig, haft brudkonsultation samt brovat min klänning för sista gången innan vigseln!
Och så kommer prästen idag Det gäller att smälla ihop så mycket som möjligt på en enda dag
oj va alla har fullt up. det är likadant här...
dagarna går sååååååååå fort nu!!!
Beställde vita kallor idag till brudbuketten. Ska ha stora, gröna blad till. Ska binda den själv, det borde inte vara så svårt. Ska hämta blommorna på fredagen, så jag hoppas bara att de håller sig fräscha till lördagen...
Ska hämta klänningen imorgon, äntligen! Hoppas att jag fortfarande kommer i den...
Håller på för fullt m att hitta ett bra recept på en soppa, Gazpacho. Det vi testade, smakade lite blaskigt.
Kan inte fatta att det snart är dags! Så himla mysigt!
Jag drömde om klänningen inatt. Den har inte kommit än, och jag drömde att den inte kom och inget var rätt och hela dagen blev förstörd! Usch. Vilken lättnad det var att upptäcka att det bara var en dröm. Hoppas det inte var en sanndröm bara...
Håller på att gå in skorna, det går riktigt bra.
Zmoothie, när skulle klänningen komma egentligen? Har du kontaktad dom som du beställt av?
När jag beställde den så sa de att den skulle komma veckan innan, typ... Hon sa att jag skulle få den i tid iaf. Jag tror de får leverans på onsdagar, så jag hoppas verkligen jag får ett samtal idag! Annars gör jag ett besök eller promenerar dit...
här är vi Mi@!