22 juli 2006, del 2
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är avstängd för svar..
Igår gjorde vi bordsplaceringen! Så skönt att vara av med!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är avstängd för svar..
Igår gjorde vi bordsplaceringen! Så skönt att vara av med!
Har precis hämtat blommorna till brudbuketten o bundit ihop den. Den blev jättefin! Tre stora, vita kallor o ett grönt "monsterblad" o sen band jag ihop det med ett spetsband, samma som jag har på min klänning. Min älskade står o gör potatisgratänger i massor. 16 stycken! Han är så himla duktig!
snart dags! vi har jobbat hela dan! ska bli så kul imorgon! var och tittade på brudbuketten idag, den blir verkligen jättefin!
lycka till imorgon!
har också jobbat häcken av mig idag! Dekorerat festlokalen - den blev otroligt fin! Ibland blir man så glad när allt klaffar till 100%. Har fått jättemycket hjälp från svägerskor, svågrar och svärmor och svärmoster. Nu ska vi packa ihop för imorgon!
Det ska bli så roligt!
Lycka till imorgon, tjejer!!!
Ja, det här är kanske sista gången man skriver här som ogift...Har gjort mina naglar idag,så det är lite ovant att skriva ;) Längtar så himla, himla mycket till imorrn! Lycka till alla blivande brudar! Kram på er!
åh, vi hade en helt underbar dag! och solen sken som på beställning när vi närmade oss kyrkan, efter att det varit mulet hela förmiddagen! bättre väder kunde det inte ha blivit! och allt annat var så bra också!
Jag kan inte tro att det är sant att allting gick så bra igår! Nu är man äntligen gift då och det var det bästa bröllop som man kan tänka sig! Nu är man mycket trött och imorgon bär det av till milano!
Bilder och berättelse kommer efter det!
Det blev dunderlyckat för oss också! Så vi är jätteglada!!!!!
Vårt bröllop blev helt sagolikt, magiskt och helt underbart! Och alla hade så otroligt roligt - vi åkte till hotellet vid 00.30 och de sista åkte från festlokalen vid 04.30. Så man kan säga att festen blev hellyckad och att både jag och Tomas fick bröllopet i våra drömmar förverkligat!
Underbart för oss också! Kyrkan, festen, allt bara flöt på som smort, och vi var kungligheter. Värsta egokicken.
Allt klaffa:) Bägge våra barn (varav en 8 veckor med kolik)var knäpptysta i kyrkan & festen vart jättelyckad!
Grattis till alla fruar!! (& makar såklart..)
Håller med alla som skrivit att dagen blev underbar! Visst har vi planerat för att det ska bli bra men så exeptionellt bra som det blev kan bara bli i samverkan med fantastiskt väder och underbara vänner som gör dagen fantastisk! :) Vill göra om det igen och igen och igen...