• helena_h

22 juli 2006, del 2

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är avstängd för svar..

Igår gjorde vi bordsplaceringen! Så skönt att vara av med!

• Svar på tråden 22 juli 2006, del 2
  • yrvädret

Idag har de tatt gubben! De kom i morse vid kl. 7 och kidnappade honom. Det kommer bli en toppen-sexa!

Förresten ni som bor i götet kan alltid gå ned och titta på honom utan för Ullevi vid sjutiden i kväll. Han blir tydligen svår att missa. Jag kan inte hålla mig utan jag bara måste gå ned och titta på honom!

• Zmoothie

3 veckor kvar! *räknar ner*

Yrvädret - vad roligt, då får han nog en del uppmärksamhet idag om han står utanför Ullevi.

• helena_h

jag håller på med festprogrammen idag. har snart gjort klart omslagen. Det blir festprogram och placeringskort i ett, så det tog sin tid att printa ut 78 st, och byta namn emellan. nu håller jag på och stämplar dit ett brudpar och viker. men jag behövde lite paus, får ju ont i fingrarna! sen måste jag börja fundera lite mer på innehållet..

• yrvädret

Hehe, jag har fyra mycket sega herrar hemma hos mig. Min blivande hade verkligen en superdag - han somna vid 5 imorse med ett leende på läpparna. Jag hade tydligen lyckats lura honom totalt - han trodde verkligen att vi skulle ut till vrångö! Jo, han fick mycket uppmärksamhet i sin mundering och skylt. Aftonbladet tog kort på honom t o m

• E.L

Helena_h, vi bor i Sthlm. Ska nog gå o höra på lite olika ställen, hur lång tid det tar att få dom putsade o graverade.

• yrvädret

Vi var på Robbie Williams igår! Han är så himla skön - en riktig entertainer!

Jag säger så här; jag är inte en person som har några tendenser till att vara groupie, men vore jag singel och Mr Williams visade intresse skulle jag inte tveka en sekund .-D

• helena_h

det går framåt! festprogrammet börjar ta form, möte med toastmaster bokat. var och färgade och klippte håret idag. växlade pengar till bröllopsresan.. skönt! men det är ju en del kvar..

• Stardust79

Vi har dekorations-biten kvar. Har ni några enkla tips och idéer på detta? Vi har både vigsel och fest utomhus.

• E.L

Vi kommer oxå att ha vår vigsel utomhus...om det inte regnar...och vi har köpt fyra piedestaler. Två ska vi korta benen på. På dom ska vi ha vita krukor o några vita blommor i. Piedestalerna ska stå på sidan om oss så att säga. Tror att det blir kanon!

• helena_h

Regn vill vi inte ha! vi ska i och för sig har både vigsel och fest inne, men har tänkt att gå ifrån kyrkan och ha brudskålen ute, och lite mingel kring det. annars spricker planen!

stardust, vill du ha dekorationstips till själva vigseln, eller festen? Bordsdekoration? Eller är de på samma stället? Det är häftigt när man har spänt upp ett tyg/segel över vigselplatsen. Skyddar ju mot stark sol och regn också.

Svar på tråden 22 juli 2006, del 2