22 juli 2006, del 2
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är avstängd för svar..
Igår gjorde vi bordsplaceringen! Så skönt att vara av med!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är avstängd för svar..
Igår gjorde vi bordsplaceringen! Så skönt att vara av med!
Var igår hos tjejen som ska göra mitt hår o smink. Jag hade lite egna idéer när jag kom dit o var inställd på att det var så det skulle bli, men hon hade andra mycket roligare idéer o det kändes så himla bra!
Idag ska vi kolla kostym t min blivande. Mycket reor överallt, men oxå väldigt utplockat...hoppas vi hittar ngt. Skulle vara skönt att kunna bocka av det på listan. Han har hittat skor, slips o skjorta.
Har funderat på hur vi ska göra m bröllopstårtan. Vi ska inte ha tårta som efterrätt, utan ngn sort kladdkaka istället m jordgubbar o grädde. Men vi ska ha en liten tårta som vi ska skära i sådär symboliskt. Funderar på en vit m brudparet på. Men vet inte om man kanske kan köpa tygblommor o dekorera med.
jag väntar lite nervöst på min klänning.. den har inte kommit än! och när den väl kommer ska den sys in och upp.. hoppas den kommer snart!!!
idag ska jag hämta vigselringen!
Kom precis på att vi måste lämna in våra vigselringar för gravyr o putsning. Vi måste ju hinna få dom t bröllopet o i butiken där vi köpte dom, så vara han som gör det arbetet på semester. Är det ngn som har tips på ett bra o billigt ställe?
har hämtat ringen! den är så fin!!! äntligen nåt som går min väg.. klagade lite på att vi egentligen skulle ha fått hämta ringen för två veckor sedan, men att de då hade schabblat till det och inte ens börjat på den, fick ett par jättefina örhängen som kompensation!
vi lämnade in våra förlovningsringar för puts och gravyr på samma gång, men vad konstigt det känns att inte ha nån ring på fingret.
E.L, vart bor du?
men vart har ni tagit vägen? för fullt upp för att hänga på BT?
Jag hittade er ju inte ju!! Började på en egen tråd, men så hittade jag er strax efter...
Så jag skriver det här istället:
Den här veckan har jag storshoppat underkläder, smink, papper och dylikt. Och så har vi betalat vår transport och bokat vigselsamtal.
Nästa vecka ska jag göra sista provningen av klänningen och så ska vi träffa prästen Nu börjar det verkligen röra på sig!!
Jaså, här är ni?!
helena_h - Jag väntar också nervöst på klänningen, hoppas den kommer snart nu!
Idag har vi varit och pratat med fotografen, kändes jättebra. Sen har jag och mamma varit och shoppat lite bordsdekorationsgrejer och så.
Snart ska jag lägga bröllopstankarna åt sidan ett tag till förmån för Robbie Williams.
Zmoothie
När ska ni på Robbie Williams? Vi ska på söndagskonserten. Var jätteledsen för att jag inte hade tid att köa för biljetter till den första konserten, men så släppte de biljetterna till den andra och min svåger ringde och fick tag på biljetter åt oss. Jättegulligt!!
Vi - jag och min kompis - ska också på söndagen. Satt i telefon/internet hela förmiddagen, men allt kraschade ju så jag blev också jättebesviken över att inte få lördagsbiljetter. Men sen kom ju söndagen som en räddning!