Bröllopsdatum 2007.08.11
Hej tjejer!!
Tänkte starta en ny sidan nu när datumet är fixat!!! Hoppas att många hittar hit!!
Kram till alla!!
Hej tjejer!!
Tänkte starta en ny sidan nu när datumet är fixat!!! Hoppas att många hittar hit!!
Kram till alla!!
Vi kommer skicka spara datumetkort ett halvår innan och nbjudningarna i slutet av april
hej, här är en till som ska gifta sig 11/8 2007. Vad skoj med en tråd för oss.
hej tjejer!
Kul att så många har hittat hit!!!!!!
har solat och latat mig hela dagen så jag har inte tittat till sidan. har varit kanonväder här. Nu har vi kommit en bit längre i planeringen!! Ingen kyrka men utevigsel! Så man får hoppas på vädret!! Ta alla kyrka här?? Känner mig utanför att jag vill gärna gifta mig ute utan kyrkans inblandning! Är det barar jag som tänker så???
mammaK
smart med save the date. Vi har också tänkt att skicka ut save the date kort strax före nyår. har skrivit ett rim om detta som vi tänkte skicka ut på små kort.
filipelin
välkommen hit, kul att vi blir flera.
Vart i vårt land sitter ni?
Erika73
visst har det varit underbart väder idag. vi har varit utomhus med barnen hela dagen. eftersom det är små barn så har vi varit mest i skuggan, men hoppas på lite färg ändå.
Inte är du helt ute med utomhusvigsel. Tycker det låter jättemysigt.
Vi var inne på vigsel i ekotemplet ett tag. men känns ändå rätt för oss att viga oss kyrkligt med "vår" präst. hon känns väldigt viktig för mig då hon vigt mina föräldrar, konfirmerat mig, döpt mina syskon, mina barn, mina kusiner, konfirmerat mina kusiner, begravt min farfar osv. hon känns mig nära, och därför vill jag nädvändigtvis att hon just viger oss. Vi skall försöka ha en rätt enkel vigsel ändå, även fast det blir i kyrkan, ingen solosång eller annat. utan bara kortast möjliga program.
Men utomhus låter underbart.
Afrodite_Aug-07
Vist var det härligt idag med vädret man har väntat sååå länge på det.
Det med kyrkan, så har jag tänkt att eftersom jag kommer från ett annat land har jag inte något eget präst såm jag vill ha på min egen vigsel och så är jag vist troende men jag är inte så säkert på det om det är Gud eller någon annan jag tror på. Så det käns kanske bättre att vara under bar himmel! Missförstå inte mig jag ÄLSKAR kyrkor. Jag besöker gärna alla kyrkor som finns men känns mysigare ute!
Opps det blev lite fel med svenskan på några stället!! Ni får ursäkta mig!!
mammaK
Gud vad smart med save the date kort!! Dert kommer vi ha med!! Man vet hur är folk runt semester och efter semester. Man orkar inte med något!!
Erika73
Vi kommer gifta oss ute, det är en ödekyrka som jag skrivit förut, har inget tak
www.naturproduktion-bh.se/05/05-06/hangvar/elingh1.html
Men sen kommer vi nog ha präst ändå.
Båda våra barn är döpta utomhus vid raukar med utsikt mot havet! Så mysigt! Den prästen vi har tänk oss är ganska modern och pratar inte massor om gud , bara det han "måste"